Poslední recenze (36)
Žoldáci (1980)
Tak trochu dost jiný "akční" film. Někteří hodnotící totiž vůbec nepochopili jeho žánr a čekali co nemohlo přijít :) Źel díky zbytečným přílišným změnám oproti knižní předloze se stal snímek méně pochopitelným,přesněji jeho postavy a jejich pohnutky...Doporučuji pro doplnění knižní předlohu která je brilantní...NA stranu druhou jsou přesto příliš krutá hodnocení také zbytečná. Určitá civilnost a "suchost "snímku je totiž zcela na místě. Tohle totiž není film o hrdinech kteří mají vyvolat naše sympatie, Je to o lidech co se prostě válkou živí...Walken byl bezesporu pro hl.roli výbornou volbou a je velká škoda že nemohl hrát postavu takovou jako v knize. Byla by to jedna z jeho nej rolí a film by měl ode mně plné hodnocení.
Jesse Stone: Ztracená nevinnost (2011) (TV film)
Sedmý díl je pro obdivovatele předchozích jak dárek. Vše co známe a něco navíc. Dávám poprvé 5 z 5,ale to pochopí jen milovník oněch scén při kterých se v těchto filmech "nemluví" a "nic" se "neděje". I fall in love:D
Chladnokrevný Stone (2005) (TV film)
Na překombinované kriminálky poslední doby dost dobrý. Nechápu řeči o průměru. Mě hl.hrdina nadchnul a film mě dost bavil.Jsem moc rád že natočili další filmy a určitě se o nich vyjádřím. Mnohem slavnější kriminálky mě mnohem více nudily. Doplněno po 4 dílech - Zakolísal kvalitou jen trochu druhý díl,ale možná jen že mě nesedlo úplně obsazení. Další dva díly opět supr., poetický relax bez zběsilosti.