Recenze (110)
Avengers: Endgame (2019)
Moc dlouhý.
Raubíř Ralf a internet (2018)
Škoda, jednička byla příjemným nostalgickým překvapením. Dvojka je meta až to bolí.
Pasažéři (2016)
První třetina je OK. Pratt je fajn a zvládá to levou zadní sám v pohodě. Ale jakmile se probudí Morpheus jde to do sraček a následuje jedno clishé za druhým. "There is a reason we woke up" - selfish bastard
Konečně doma (2015)
Celkem příjmná podívaná pro děti. Jediné co mi vadilo byl až moc předvídatelný příběh. Po úvodních 10 minutách jsem ho měl přečtenej i se všemi jeho zvraty. To co bylo top notch byl voiceacting, Jim a Rihanna byli skvělí a doufám, že tohle není jejich poslední animák.
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
Walter MItty 2.0- stronger better faster. Nechápu jak kamerama Kobry a režisér Hanny Fontány mohli vykouzlit něco, na co se tak hezky kouká. Pegg boží jako vždy a Pike sexi jak hrom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lucy (2014)
Zajímalo by mě na čem Luc ujížděl při psaní scénáře. Asi na nějakym dobrym matroši, protože takovýhle blití jenž vylezlo z Lucy jsem dlouho neviděl. Bída a hnus, ani Johy se nijak extra nepředvedla, 10 minut na začátku fňuká a po zbytek filmu nasadila stejnej xicht "bez emocí/citů". MEH
Neutečeš (2014)
Můžou být rádi, že TO nejezdí v káře... A teď vážně. Skvělá žánrovka s padnoucí hudbou bez žádných zbytečných lekaček. Co víc si přát? Snad jen více Maiky :3
Dočasný domov (2013)
MIluju indie film a Short Term 12 patří do té kategorie, které nemám co vytknout. Sympatičtí herci (překvapivě i dětští herci mě neiritovali) + boží kamera se soundtrackem napomohli tomu aby mé oči nezůstali suché.
Hemlock Grove (2013) (seriál)
Hrůza. nuda k uzoufání, Po 3. díle kočím.
Jen Bůh odpouští (2013)
Chtěl jsem odejít ze sálu.... což se mi u žádného filmu prozatím nestalo. Ale jedna hvězdička za Goslinga <3 <3 <3