Recenze (640)
1984 (1984)
Žeru příběhy od Orwella a tenhle je zřejmé nejlepší natočenéj.
Wolf Creek (2005)
Super slasher
The Real Miyagi (2015)
Skvěléj dokument s plejadou slavných filmovych fighteru
Příběhy z temnot: Film (1990)
Hodně mi to připomíná Creepshow, které zboznuju, prostě tyhle povidkove horrory žeru.
Žraloci v pralese (2016) (TV film)
Asi nejlepší dokument, co sem za poslední rok viděl.. Rozhodne bych do té vody nevlezl skrz odpuzovac ala od krokodýlů americkych
Krokodýl Brutus (2017) (TV film)
Ke stazeni v CZ https://uloz.to/file/IfIqPkmPlmUk/krokodyli-kral-avi
Zabijte Boha (2017)
Spanelaci maj fakt skvělé nápady. Neskutečně sem se bavil a hltal tenhle film. Spoiler: PS ten "malej zmrd" fakt nekecal 😂😂😂😂
Cobra Kai (2018) (seriál)
Nostalgie, jelikož jsem pár let dělal Karate.. A zároveň pecka seriál, který navazuje na skvělou filmovou trilogii Karate Kid
Framed (2017)
Budoucnost, možná už i dnešní současnost.. Mladá generace nemá respekt z ničeho.. Hodně brutální film.
Andre the Giant (2018) (TV film)
Dojemný příběh. Mazec jak nemohl na záchod v letadle, bo byl tak velej, že se tam nevlezl, let z USA do Japonska 14 hodin musel být neskutecnej mazec pro neho.. A že Arnieho vzal jako loutku a položil na kzs nábytku, no mazec... Silák!