Recenze (640)
Greyhound (2020)
Nejlepší válečný film za posledních 10 let. Škoda, že to bylo tak krátký..
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Jestli mam hodnotit vsechny Tarantinovy filmy, tak bych dal 4 nebo 5*
Havel (2020)
Jelikož mám averzi na tohoto pana, a jelikož se řídím, že o mrtvých se nemá mluvit špatně, tak tento film raději nebudu komentovat... Shlédnuto 4.11.2020
Heartstopper (1989)
Film je z roku 1989, a ne z roku 1991.....
Hi-Lo Country (1998)
Skvěléj Woody i Arqutte jako vzdy. A pocatky meho oblibeneho herce Billyho Crudupa a i Penelope Cruz
Hisss (2010)
nebylo to spatny, ty pocitacove udelane kobry celkem usly, mrtvych je tam dost, nadprurmernej film s timto monster zanrem...
Hlasy (2020)
Těšil sem se na další horror ze Španělska, tentokrát su trošku zklamanéj. Průměrná ducharina....
Hlídač mrtvých (1997)
Jeden z mých nejoblíbenějších horroru se skvělým hereckým obsazeni
Hokejová pětka Jaromíra Jágra (2016) (TV film)
https://uloz.to/!WvyywC5rQ/hokejova-petka-jaromira-jagra-mp4 ke stazeni v CZ