Recenze (640)
Batman: Death in the Family (2020)
Rozděleno na 5 epizod: 1. Pokec v kavárně Superman s Batmanem o prvním Robinovi z kterého se stal Red Hood, spíš rekapitulace scén z DC anime filmu, cca 31minut. 2. Pribeh: Sgt. Rock: Řežba za 2. Světové války, za mě pecka, 15minut. 3. Příběh The Phantom Stranger : super, připadalo mi to jako díl ze Scooby-Doo🤔😂, cca 16minut. 4. Pribeh Adam Strange: na cizí planetě v budoucnosti, narez, cca 16minut 5. DC anime příběh - Death - už vyšlo vloni..ale nejlepší kratas, co sem kdy viděl. 19.minut. Celkove hodnotím 5hvezd!
Hokus pokus (1993)
Neskutečna oddechovka.
Kletba z jihu (2020)
Čekal sem, že to bude pecka horror, když tu hraje perfektní herec Riccardo Scamarcio, bohužel je to hodně slabé...
Upíři v Bronxu (2020)
Žeru horror/komedie, zasmál sem se fest.
Knihy smrti (2020)
Skvělé herecké výkony, Anna je tu skvělá, a perfektně natě o celkové. Letos samé peckovni horrory. Doporučuji!
Tremors: Shrieker Island (2020)
7 díl této série o monstr cervech. Rozhodně lepší než poslední 3 díly.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Herecké výkony katastrofální, ale mám slabost pro horrory s "Vlkodlaky"....
Broil (2020)
Amatérská nuda....
Purgatorio (2014)
Žeru tyhle španělský horurky.. Pablo je s nema naporad..
Jenny se vdává (2015)
Amc ranní filmek, o lesbe, která se chce vdávat, jenže první musí říct celé rodině, že je lesba... Průměr drama/komedie