Recenze (640)
Aquaman (1968) (seriál)
videl sem vsech 36 dilu, (dvojdilu 18). take je tato serie znama jako "The Adventures of Aquaman".
Armáda mrtvých (2021)
Paráda, Top 10 Zombie horror!!!
Arsénova jedenáctka (2007)
jedine manchester united! ale jinak dobry dokument..
Asi to ukončím (2020)
Neskutečne psycho film, hlavně díky perfektním hereckým výkonům.
Athénin poklad (1979)
Skvěléj Roger Moorejako vzdy!
Ať vejde ten pravý (2008)
originalni, depresivni, drsny, realny a perfekni horror
Baby (2018) (seriál)
Všechny 3 série sem zkoukl díky ženě, jinak tohle nebyl muj šálek kávy...
Bad Girls from Mars (1990)
za kozy:-)
Barbaři (2020) (seriál)
Po prvním díle 4 hvězdy, po shlédnutí cele první série dávám 5 hvězd!
Bariéra (2020) (seriál)
První díly sem hltal, poslední díly už mě to Vubec nebavily... Shlédnuta celá 1 série.