Oblíbené filmy (7)
Moulin Rouge (2001)
Když jsem tenhle film viděla poprvé, tak se mi pěkně motala hlava ze všech těch střihů a říkala jsem si, že už nikdy víc. Po pár měsících jsem ho viděla znovu a stal se z něj jeden z mých nejoblíbenějších. Dojemný snímek se skvělými písněmi!!! Doporučuji!!!!
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Matrix (1999)
Počátek (2010)
Na tohle mi stačí jedno slovo: NEUVĚŘITELNÉ!
Viktor, Viktorie (1982)
Nezapomeň na mě (2010)
Výborný film s kvalitním hereckým obsazením! Už dlouho se mi nestalo, že bych po závěrečných titulkách nenacházela slov (v dobrém slova smyslu)!!! Ten závěr mě úplně odzbrojil!