Recenze (1 787)
Bob a Bobek - králíci z klobouku (1979) (seriál)
Úžasná klasika Vladimíra Jiránka pro všechny generace bez vyjímky a na výborný hlas Josefa Dvořáka se nezapomína, "tak vztávat a cvičit"
Jednou budem dál (2006)
Dánske drama ze školního prostředí o chlapci který se vzbořil proti despotickému řediteli, svoboda slova je to nejcenější co člověk má a mladý hrdina Fritz si je toho vědom, Niels Arden Oplev který později natočil skvělé drama Muži kteři nenávidí ženy prokázal už při Jednou budem dál že je ohromný talent.
Motýlek - skutečné příběhy (2008) (TV film)
Životy dvou trestanců Henri Charriere a René Belbenoit kteří se proslavili utěky a pozdějšími knihami Motýlek a Suchá gilotína je jasné že lecco je v knihách vymyšleno ale strašné podmínky ve Francouzké Guayaně je v dnešní době až neuvěřitelné že se něco takového dělo ještě před 70 léty, oba nebyly žádni andílci ale nikomu bych tak příšerný osud nepřál.
Garwood: válečný zajatec (1992) (TV film)
Z bláta do louže by se mohlo jmenovat toto valečné drama o kontroverzním vojáku pokuď lze filmu věřit, není vždy návrat výhra zvláštni film.
Máte doma uklizeno? (2003) (pořad)
Karlos80 naprosto přesně napsáno je to opravdu fialový hnus.
Prostřihy (1993)
Výborný film na první pohled nesourodých příběhu od Roberta Altmana které ukazují povahy různých lidí bez hloupého přikrášlení, opravdová deprese.
Pepek námořník (1980)
Hodně na hlavu padlé, Robert Altman byl vždy svůj ale zde notně šlápl vedle, špenát mám sice rád a Pepek námořník je opravdu borec nic to nemění na tom že ten film se jednoduše nepovedl a Robin Williams teprve čekal na své nejlepší role.
Requiem pro panenku (1991)
Před dvaceti léty jsem Requiem pro panenku hodnotil hodně vysoko ale postupem času člověk vystřízlivěl po revolučním nadšením ale dnes to vnímam trochu jinak, Filip Renč je zručný filmař ale ukazovat za každou cenu že bylo vše zle (podivuji se nad tím že jsem se dožil revoluce) je krápet úlet, mladičká tehdy šestnactiletá Anna Geislerová nebo Barbora Hrzánová jsou výborné a jejich výkon je to nejlepší na celém filmu. 65%
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Návrat ke kořenům púvodní série, díky zato.
Temná tajemství bitvy o Gallipoli (2010) (TV film)
Smutný dokument o bitvě o Gallipoli kde zcela selhalo spojenecké velení, zbytečná smrt tisícu vojáku někteří ještě děti kteří šli do války s idealistickým pohledem které vystřídalo jen děs a hrůza, válka je hnus a už Weiruv úžasný film Gallipoli ukázal hrůzu a zbytečnost války jako takové.