Recenze (5)
Black Panther (2018)
Zbytecne moc no jak to říct v tehle tezke dobe koretkne...
1917 (2019)
Žádnej jinej valecnej me nevtahl do deje jako tento. Zatim pro me byl top vojin Ryan. Ale tohle, mu silne konkuruje. Zacal bych u výpravy. Perfektně me mi to priblizilo valecne zakopy, super detaily. Totalne zničené mesto mi taky dalo spravnou představu o bojich v 1. Svetove válce. Zvuk, senzacni, dival jsem se se sluchátky 7.1 s prostorovym zvukem, hudba taky senzační. Co je ale opravdu naprosta pecka a senzace je kamera. Prijde mi to bez jedineho strihu a natočeno zaraz, na jeden zatah. Coz je senzační. Neuveritelne me to vtahlo do deje. Cely film jsem sledoval s jednim dechem :-) bomba. Zaverecny beh na vrcholu zakopu jen přidal takovou tu pověstnou tresnicku na dortu :-)
Rande (1997) (pořad)
Kočku mam doma :-D Ne ted vážně, kde jsou ty časy v kterych si televize delala prdel z dementu a jeste takhle krasne veřejně:-D
Nejtemnější hodina (2017)
Bomba! Churchill, to je pro mě hrdina. Ne žádnej podelanej srac, kterej by se v nejtemnější hodině Evropy posral a chtěl se nechat podrobit rakouským malířem pokojů. Skvěle natočeno, luxusní hudba, a hlavně tento film byl neplanovaneja o to více mě to dostalo :-) velmi příjemné překvapení :-)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Super komedie, naprosta pohodovka na večerní nudu. Skvele udělana parodie na horrory typu Pach krve :-D Skvele jsem se bavil, dostatek černěho humoru, mě blízkeho, me velice potešilo :-D Nenaročna pohodovka, ktera je dobře natočena a vubec neurazi. :)