Recenze (22)
Válka Bohů (2011)
Ani story, ani vizual, ani dechberuce triky a ani Mickey so zvyskom hereckeho obsadenia ...pocas celeho filmu (ktory som mal dost problem vobec dopozerat) ma napadalo len jedine slovo - GYČ...az sa divim, ze je vobec niekto ochotny dat peniaze na natocenie niecoho takehoto...1/5
Paranormal Activity 2 (2010)
Co to bolo? Po posobivej jednotke, v ktorej bolo napatie davkovane postupne a s VKUSOM, sa tu ABSOLUTNE NIC nedeje a pri konci bum, dve radoby strasidelne sceny a nakoniec ceresnicka na torte v podobe prepojenia s predchadzajucim filmom...zhorsenie o 100% . A pozdravujem pana rezisera za 20x sceny v poradi - bazen - kuchyna - obyvacka - vchodove dvere - detska izba...priserne.
Poslední vládce větru (2010)
...a tak nam M.N. Shyamalan natocil rozpravku s hlupuckymi dialogmi...
Brána do pekla (2009)
Nie AZ TAk zle , ako to vyzera z hodnotenia, ale pouzitu latku by slo spracovat ovela zaujimavejsie. A koniec naozaj kazi mysterioznu atmosferu filmu a aj celkovy dojem...skoda.
TRON: Legacy 3D (2010)
I WANT MOAR !!!
Horizont události (1997)
Dokonala atmosfera vesmirnej samoty, daleko od akejkolvek pomoci ci nadeje na zachranu... Totalny psychologicky terror a vyborny napad, ziadne monstra - len strach z nepoznaneho, Skoda toho v podstate stastnejsieho konca, ale aj tak - 5/5.
The Last Seven (2010)
Zo zaciatku naozaj HUTNA atmosfera a celkovo zaujimava myslienka. A ludoprazdny Londyn ma pre mna naozaj velke caro :)
Ďábel (2010)
V podstate spokojnost, dostal som od tohto filmu co som cakal...este troska viac tajomna a lepsie vypointovany zaver a ta spokojnost by bola uplna :)
Přátelé (1994) (seriál)
Classic , z klasickych klasik ta najklasickejsia :)
Spartakus (2010) (seriál)
Velmi mile prekvapenie s NAOZAJ VYBORNYM a NAPINAVYM dejom plnym necakanych zvratov a intrig.