Recenze (7)
Zrcadla (2008)
asi dobrej horor, ale všech se bojím a do teď si dávam bacha na zrcadla... holčička se schizofrenii je nejhrůznější...
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Koukali, jsme na to všichni a tenkrát to bylo boží ty jejich problemy, a kdo nekoukal tak kecá...
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
I já jako ženská uchvácená, a s radostí za 5, okamžitě jeden z oblíbených seriálů, shltla jsem ho v podstatě na posezení.
Ocelová pěst (2011)
Velmi příjemné pokoukání, opravdu jsem se bavila, jen možná moc sentimentu, Hugh opět nezklamal, ale nutná hvězda dolů za zpomalenou slzičku, tim to už přehnali. Každopádně jeden z nejzdařilejších filmů tohoto žánru za posledni dobu...
Piráti na vlnách (2009)
Bomba herci, bomba hudba, clovek se proste kouka a je mu fajn...
Lekce neslušného chování (2008)
Uzasny suchy, cynicky humor Colina Firtha me dostal, uz jen kvuli tomu se na to mozna jeste nekdy podivam...
Šéfové na zabití (2011)
Nenarocna komedoska, lehce nadprumerna, vtipy pro davy, nic moc promyslenyho, ale celkem pobavilo...