Recenze (1 401)
American Horror Stories - Season 2 (2022) (série)
Některé epizody slabší nějaké zase super. Některé mají fakt dobrý nápad a zasloužily by si více než 40 minut. Co ale stojí za největší pochvalu je intro každého z dílů. Vždy je udělané na míru tomu danému dílu a pokaždé je velice pěkně zpracované. Osm dílů po 40 minutách je pohoda. Možná mi i vyhovuje vic tohle než normální AHS. Tam se poslední série moc nepovedla. Tady je větší šance, že si každý najde to svoje. Jako celek 70%
Jeskyně (2014)
Parta kámošů leze kam nemá. Prochází jeskyní a nepamatují si východ a tak pár dní bloudí a nakonec jim dojde voda i naděje a trochu se to zvrtne. Tísňivá atmosféra ujde a těch 80 minut se na to dá dívat. 55%
Bestie (2022)
Průměrný horor se zvířátkem. V tomhle filmu čekáte napětí a nějaké budování atmosféry. Bohužel to se zde neděje a krom jedné zajímavé smrti vedlejší postavy se žádný zázrak neděje. Je to škoda protože Animal hororů je málo a těch dobrých ještě míň. 50%
Hellraiser (2022)
Mám rád první tři díly a tenhle remake si vlastně bere to nejlepší z těhle dílů. Cenobiti vypadají dobře a smrti označených jedinců neurazí. Kouká se na to vlastně dobře a režisér nemá na kontě vůbec špatné snímky. Rozhodně neudělal ostudu původní hororové klasice. 70%
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Ehmm... takže tohle je hodně těžko stravitelný snímek. Silně budované drama, kde si ke konci řeknete několikrát proč?! No, po dlouhý době hodně kvalitní pokoukaní. Jo a ten konec? Fííha 75%
610 metrů nad zemí (2022)
Špatnej sen pro každého, kdo se bojí výšek, takže já trpěl dvojnásob. Pěkně natočeno a dokonce i se i koná zvrat, který nebyl úplně předvídatelný. Komorní snímek o pár hercích a slušná dávka napětí. 65%
Bullet Train (2022)
Zběsilá akční jízda plná humoru s Beruškou, Mandarinkou, Citrónem a Lahví vody 😀. Byla to fakt sranda a akce super. Na sobotní večer jako malovaný. 80%
Monstrum (2022) (seriál)
Víte jak poznáte, že herec hraje dobře? Že i když hraje takovýho šmejda, tak vy ho na konci i litujete. Evan Peters to zahrál opravdu výborně. Je neuvěřitelné co lidi občas dokážou a vůbec čeho jsou schopni. Dahmer patří k jedné z nejlepších minisérii co jsem viděl. A taky k tomu nejlepšímu na Netflixu. 90%
Poslední výstřel (2021)
Typická Nessonovka v netypickém hávu. Příběh je jednoduchý a obyčejný. Spíš se tu hraje na příběh než na akci. Na jedno shlédnutí ok. Nesson má furt svoje charisma, akorát už je prostě starší pardál. 50%
Nene (2022)
Peeleho asi nejslabší kousek a to mám jeho filmy rád. Dokonce mám rád i filmy s mimozemšťany. Ten film byl, ale do té doby než na farmu přijel ten režisér, fakt cool a taky měl atmosféru. Potom se to celý zvrtlo a asi je to i nad moje chápání. Nerozumím kdo, co, proč a jak. Co teda byly zač? Co to chtělo? Třeba jednou najdu odpovědi. Je to škoda, protože víc jak dvě třetiny filmu, byly hodně zajímavý. 60%