Recenze (125)
Prometheus (2012)
Viděno v kině 3D. Hodnocení bude jednoduché. Skvělé prostředí, výborné herecké výkony, napětí a úžasný operační stroj! Já dávám 9 z 10. Film Prometheus si takové hodnocení zaslouží. Nečekala jsem nic, obzvláště pak po všech těch negativních kritikách, co jsem zde četla. Ale díky za ně. Protože i díky tomu byl pro mě film velkým a milým překvapením. Těším se na dvojku.
Avengers (2012)
Čekala jsem podobnou ptákovinu jako Spiderman, nebo Transformers ... Ale k mému překvapení mě film zaujal, bavil a v hodně scénách i pobavil :). Humor, napětí, dotažené akce. Bravůrně zvládnuté efekty a triky. Herecky hezky zvládnuté, zvláště pak u Roberta Downeyho. Jediné, co bych Avengers vytkla, byly některé scény, které byly ... ehm .. no AŽ MOC přitažené za vlasy. Ale přeci jenom jde o film se super hrdiny - tak to k tomuto žánru zkrátka neodmyslitelně patří :) Stejně jako elasťáky a pláštěnka k Supermanovi.
Obhájce (2011)
Film naprosto splnil má očekávání. Je to vskutku napínavá podívaná. Tyhle soudní procesy mám moc ráda, když je vše dobře zahrané. A tady se podařilo! :) A i když si chvilku myslíte, že už vidíte v ději dopředu, zase vás překvapí něco, s čím jste nepočítali...
Super 8 (2011)
Ale jo, bylo to dobrý ... jen jsem nečekala tolik ty děti, ale kluci hráli dobře a celkově se mi tento film líbil nad průměr, ale ne zase moc.
Zdrojový kód (2011)
Výborbá akce a napětí... nepředvídatelný film s výborným hereckým nasazením Jake Gyllenhaala. Mohu pouze doporučit!
Dead Set (2008) (seriál)
Veliká jízda! Zombie jsou dobrý! Humor! A navíc konec, co "dává smysl." Já dávám nahoru nejenom palec, ale všech deset prstů, což je 5hvězd :) Stačí se na to podívat
28 týdnů poté (2007)
miluju atmosféru tohoto filmu s úžasnou hudbou a prázdným Londýnem .... BEST OST!!!
Černobyl: život v mrtvé zóně (2007) (TV film)
Pěkně natočený a věcný dokument o síle přírody a ještě ničivější síle člověka.
Osvícení (1980)
Netřeba dalších slov. Jen třeba tento snímek vidět - nemluvit a je to tak, jak to má být :-)
Hellraiser (1987)
Hellraiser je takový hororový strýček .... mám ho prostě ráda