Recenze (49)
Tenet (2020)
Možná bych trochu zkrátil. Ale i tak velmi dobré SF s tématem času...
Avanpost (2019)
Ruská SF o invazi. Není to Hollywood, ale blízko k němu... Scénář (motiv a obzvláště konec) mohl být mnohem lépe propracovaný.
Captain Marvel (2019)
Příběh co neurazil, fajn CGI triky, fajn humor. Ideální film na sobotní odpoledne
Carnival Row (2019) (seriál)
Parádní atmosféra. Opravdu super.
Doom: Annihilation (2019)
Je to samo o sobě slušný "C". Nicméně od legendy Doom by člověk čekal úžasný AAA
Eli (2019)
Po dlouhé době horor, kde nic nakonec není jak vypadá. Super
Chladnokrevný odkaz (2019)
Nechápu tak nízké hodnocení. Možná proto, že tenhle film je jiný, spoléhá víc na atmosféru a neřeší úplně do detailů logiku příběhu (kde jsou pořádné díry). Ale víte co? Ono to vůbec nevadí, Jean Reno je úžasný jako vždy.
Jiný život (2019) (seriál)
Špatně zvolení herci, mizerný děj, dialogy jak z telenovely... Krásná ukázka jak NE
Potichu (2019)
Nebylo to špatné, ale dalo se z toho téma dostat určitě víc.
Anon (2018)
Téměř poetická dystopie. Vše je online, každá informace včetně vzpominek, nebo toho co vidí vaše oči. Jako detektivka trochu slabší, ale spousta myšlenek s přesahem. Film, který si člověk zapamatuje.