Oblíbené filmy (10)
Bio Ráj (1988)
neskutocny zazitok, ktory sa slovami ani neda opisat ale musi sa vidiet, aj ja chcem mat takeho Alfreda na ktoreho by som mohol s velkou laskou spominat
Zuřící býk (1980)
najlepsie uvod do filmu ake som kedy videl
Persona (1966)
Útěk do divočiny (2007)
Amélie z Montmartru (2001)
Poslední pokušení Krista (1988)
uchuuu, uzasne, film som si vychutnal plnymi duskami aj napriek dlhej stopazi, ktora mi vobec nevadila, mam rad ked sa niekto hra s historiou co keby to bolo takto... a este v tak majstrovskom prevedeni ako to predviedol Scorsese
Dotek zla (1958)
Mulholland Drive (2001)
neuveritelne uzasne dielo, ktore keby nebolo natocene svet by prisiel o velky kus kinematografie
Vládce knih (1994)
nemozem inak, na tejto rozpravke som vyrastal a ona ma doviedla ku kniham ako je ostrov pokaldov, biela velryba a dr.jekyll a Mr. Hyde