Recenze (175)
Policejní, adj. (2009)
nudny reziserov pokus natocit zvlastny film ale trosku to prehnal nebyt zaverecmeho dialogu dal by som tomu aj nizsie hodnotenie, a to som sa na to celkom tesil ale co uz
Jak vycvičit draka (2010)
ja cem dráááááááááčika, s týmito slovami som vychadzal z kina :D ano robene dost na efekt ale aj tak som sa vyborne bavil a efekty bola jedna radost pozerat a naviac dane do putavej krajiny, vsetka cest spisovatelke ktora to napisala
Černá Dahlia (2006)
neskutocna nuda, film o Ciernej Dahlii, ktory stale odbocuje od Dahlii preco ?. Zo zaciatku skvely napad to vsetko natocit ako neo-noir ale dopadlo to totalne nanic, kde sa podela atmosfera a pozvolne tempo starych noir. Uz som davno prestal dufat ze Palma od Carlitovej cesty natoci dobry film
Ostrov pokladů (1990) (TV film)
och toto je tak slabe spracovanie ostrova, najviac ma sklamalo ze John Long Silver je totalne bez charizmy :(
Kick-Ass (2010)
dobre som sa pobavil, ale vadili mi sem tam hluche miesta a zbytocne natiahnutie o takych 20 minut ale vynahradil to uvod do filmu ktory bol fakt genialny :D
Zkažená mládež (2007)
och hnusny to pribeh :( nemam rad tieto pribehy ked po skonceni filmu pol hodinu ostanete pozerat a ze co dalej
Mary a Max (2009)
genialita, tragicky melancholicke, ale zaroven tak vtipne ze som miestami az plakal od smiechu toto musim vidiet este niekolko krat
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
uz dlho som sa tak dobre nepobavil ako na tomto a hlavne na Gromitovi ten je genialny
Podchod (1973) (TV film)
chladny pribech v chladnom prostredi, tak smutna a stiesnujuca atmosfera az mi smutno ostalo z toho
Tramwaj (1966)
chladna noc, tramwaj, krasna dama, hanblivy chlapec a znova chladna noc... krasa s nadcasovou hudbou