Recenze (6)
9 (2005)
V pár minutách se objevuje tolik napětí, jako málokdy v nějakém celovečerním snímku.
Aienji (2003)
I přesto že podobných příběhů o lásce bylo natočeno několik. A asi jich ještě množství natočeno bude. Tento nejspíš zůstane navždy v mé paměti. Spousta krásných scén, které vám na tváři vykouzlí usměv nebo vás naopak nutí k slzám. Jednoduše nádherný film plný emocí.
V dobré společnosti (2004)
Oko se pokochalo nad hereckými výkony a nad líbeznou tváří Scarlett Johansson. Ouška zase potěšil překrásný soundtrack. Avšak nejen díky těmto věcem si mě film získal. Hlavní byl příběh, který vypraví o tom, jak životní úspěch může být pomíjivý. A to ať už ho každý vidí v čemkoliv.
Bokusacu tenši Dokuro-čan - Season 1 (2005) (série)
Nevím jestli se tahle “šílenost” bude líbit všem, avšak mě opravdu okouzlila. Na to abych jsi všechny postavy zamiloval mi stačilo i těch osm kraťoučkých dílů.
Gejša (2005)
Pěkná podívaná, avšak vizuální zpracovaní předčilo děj. Tím pádem se ty dvě a půl hodiny zdají být nekonečně dlouhé. A ta angličtina je takový poslední hřebíček do rakve. Teďka můžeme jen polemizovat, jak by film vypadal, kdyby se dostal do rukou někomu z asijské kinematografie.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Další fantastické spojeni dvou jedinečných osobností Tima Burtona a Johnny Deppa. A výsledek ? Jak jinak než nádherná fantasy podívaná plná barev a vtipných dialogů, která nepotěší jen dětskou dušičku, ale i odrostlé diváky.