Recenze (166)
Co děláme v temnotách (2014)
Bože, to byla taková hovadina tohle, ale strašně jsme se nasmáli. Geniální nápad. Dovedl bych si představit, kdyby z tohodle vzniknul seriál.
Co jsme komu udělali? (2014)
Výborná komedie. Je vidět, že Christian Clavier vůbec nepatří do starého železa.
Čarovný les (2014)
Dovedu si představit daleko lépe strávené 2 hodiny než při tomhle filmu. Na mě to bylo už moc zamotané. Do "šťastného konce" to bylo celkem koukatelné (ale průměrné), ale potom to byl doslova pohřeb filmu do hlubin temného lesa, kam nikdo nepřijde.
David Attenborough's Natural History Museum Alive (2014) (TV film)
Velmi pěkná hodinová oddechovka mistra Davida. Animace zvířátek mne hned uchvátila. A výklad opět super.
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Tohle už je bohužel slabý odvar prvního dílu. Jak už to bohužel u pokračování, která se točí desetiletí po prvních dílech. Trošku vykrádačka, málo nového. Jenom několik momentů pro zasmátí. Snad nebude trojka. A pokud jo, tak to aby se Bolek pořádně snažil něco kloudného a zajímavého vymyslet.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Hezký animáček. Docela se mi zalíbil nápad "obrácených rolí" otce psa a syna člověka. Tohle je jeden z těch animáků, kde si docela dovedu představit pokračování.
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Nic, co by mne dokázalo naplno upoutat k filmu. Místy mi to přišlo až nudné. A Joel Edgerton jako faraon, to byl děs.
Falešní poldové (2014)
Svižná komedie. Člověk se zasměje, ale není to žádná sláva.
Grandhotel Budapešť (2014)
Hezká, svižná, příjemná komedie. Semtam jsme se hezky nasmáli, podivili atd. a cesta vlakem díky tomu utekla jako voda. 4*
Herkules: Vzkříšení (2014)
Tohle bylo fakt utrpení... Tupé meče, všude řev a křik, souboje jako s dřevěnýma zbraněma... Nuda jako hrom...