Recenze (1 568)
Hrob světlušek (1988)
Viděl jsem jen do poloviny a pak jsem vypl. Protože mě to nebavilo a neoslovilo. Dávám tedy tři hvězdičky (průměr), protože nevím, jak se příběh vyvíjel dál. A až tady z komentářů a hodnocení se dozvídám, že sem nepřišel na chuť nějakému velkému a dojemnému skvostu. K sakru. Jak to? Dyk se smutným dojákům přitom nebráním. Divné. (Možná to bude tím, že jsem předtím dokoukal Život Adele, který byl dost silný, i když z hodně jiného soudku.) červen 17: Tož jsem si to pustil znovu (jelikož jsem zapomněl, že jsem na to dřív koukal) a tentokráte jsem to dokoukal. Pravda, nejsilnější byla až poslední třetina, ale i tak to stále nebyla mega bomba.
Život Adèle (2013)
Delší záležitost, ale vtáhne. Milostné scény jsou možná trochu delší, než by musely, a taky trochu explicitnější. Každopádně ale nejen z nich dýchá ono propojení a touha. A láska. Podařilo se zachytit něco víc. Hlavní představitelka má velké kouzlo. Nakonec silný zážitek. P.S.: Po dni zvedám na 5 hvězdiček, protože film stále zůstává v hlavě.
Bunny a býk (2009)
Netradiční záležitost. Máklé postavy a máklé situace. A máklé (umělecké) ztvárnění. Originální.
Jiná země (2011)
Po delší době konečně dobrý a hlavně zajímavý film. O sci-fi nejde, je to spíš o přemýšlení. Akce se tedy nekoná, jde o ponoření se do děje a přiblížení se k hlavní postavě. P.S.: Sympatická herečka a dobrá hudba jistě udělá své.
Trans (2013)
Ušlo to. Ale až díky konci, zejména zpovědi v autě. Jinak člověk furt ví, že realita se teprve ukáže a tak není tolik vtažen do děje a jen čeká na postupné překvapivé/nepřekvapivé odhalování. Průšvih to celkově nebyl, ale ani žádná psycho bomba k zamýšlení.
Jasmíniny slzy (2013)
Takové nijaké. Slabší *** .
Nic nás nerozdělí (2012)
Né vyloženě špatné, ale neustále mě napadalo citové vydírání diváka. A vytěžení reálné katastrofy pro film. Hrůzy to jistě byly, ale proč o tom točit srdceryvný film? Nebyl by lepší dokument?
Gravitace (2013)
Fyzikální bullshit (odpojení Clooneyho, jízda s hasičákem, jízda se sojuzem nebo čim...) Velké překvapení u tak chváleného snímku. Plus americký patos opět přítomen. Achjo. A co ten fyzickej výkon astronautky na konci filmu?? To si taky mohli tvůrci odpustit. Aspoň že ty herce já rád. 3 hvězdy jen kvůli nim a kvůli vesmíru.
Zrůda (2003)
Film o nesympatický blbce. Christina Ricci sympatie trochu vyvažuje, ale k soucítění s postavami to stejně nestačí. Slabé 3*. Pravda, to jak z Charlize Theron udělali hnusku, se maskérům povedlo.
Lásky čas (2013)
Dobrý nápad, ale kupodivu takový "nijaký" film. Na začátku dobrý, ale za čas se to tak nějak rozplizne. A přitom já cestování v čase rád. Možná jsem měl dát jen 2 hvězdičky...