Recenze (1 568)
Muž a jeho pes (2008)
Připomenutí toho, že Belmondo ještě žije. Ale bez něj by po filmu ani pes neštěkl. Tedy aspoň tady v ČR.
Je to i můj život (2009)
Dobré téma. A né vyloženě špatně zpracované. Ale čekal jsem to lepší. Místy to bylo moc umělé a někdy jakoby natahované. Na to, že to měl být silný emoční příběh, tak jsem lehce zaslzel vlastně jenom jednou.
Malý princ (1974)
Pěkně udělané, zejména princova planetka. Cestrování po dalších planetách už ale moc dobré nebylo. Též to nemuselo být formou muzikálu. Písniček naštěstí nebylo moc - daly se dobře přeskakovat. Oproti knize ale film nemá šanci.
Elementární částice (2006)
Psychol. záležitost. Někdy perfektní, jindy ale slabší.
Zpráva o Europě (2013)
Dobré. Ze začátku lehce pomalejší, ale pak se to rozvine v klasické drama jedné osamocené posádky.
Sedm psychopatů (2012)
Dobrá sranda. Sice se to rozjíždělo pomalu, ale ke konci jsem se docela nasmál. A dobré herecké obsazení.
Podfukáři (2013)
Bylo tam příliš mnoho triků a bez vysvětlení. Prostě to je jeden velkej výmysl o perfektních iluzionistech, kteří dokážou cokoli, co scénáristu napadne. A vysvětlení triku se koná málokdy. Obsazení dobré, ale to asi tak vše.
Muž z oceli (2013)
Kdo rád masivní destrukci aut, letadel, baráků a mrakodrapů, ten si to užije. Koho nesmyslný mega výbuchy moc neberou a čekal by náááhodou nějaký zajímavý příběh, tak ten se bude docela nudit.
Světová válka Z (2013)
Ale jo, jako zombie popcornovka dobrý. Děj odsýpá celkem dobře. Pravda, doražení do cíle i přes havárii letadla si mohli odpustit, ale u zombie filmů nemá cenu žehrat na nerealističnost :). Jenom nevim, proč se do tohohle obyč. snímku angažoval Brad Pitt. Myslel jsem, že on si může vybírat kvalitu...
Amerika (1994)
Povedená atmosféra / Kaiser byl dobrej / Tak malé celkové hodnocení vůbec nechápu.