Recenze (374)
Rozsudek smrti (2007)
spusta ran,,spousta krve..a jinak o ničem...
Veni, vidi, vici (2009)
přišel..viděl..posral..to je ale děsnej film..prostě a jednoduše..kdyby Vás někdy napadlo se na to dívat..tak to nedělejte..-)je to totiž fakt hdoně blbej nápad...:-)
Cooganův trik (1968)
drsňák Clint a trochu jiný New York než ho známe z Hair:-)správná ostrá kriminálka ze které na Vás dýchne rok 1968 v USA:-)
Bourneovo ultimátum (2007)
110 minut hypertenzní:-) akce..a 5 minut keců.-)..super!
Klikař Charlie (2007)
ale pozor!to nikdo asi nečekal..americká romantická komedie..a je vtipná:-)!
Na dostřel (1993)
nuda...a i když se budete nudit..tak se na tuhle nudu,nudnou..nedívejte..-)aspoň mohli víc svlíknout Sarah Jessicu..:-)nebo jinak fakt nevím..co by tenhle film mohlo zachránit:-)
E.T. - Mimozemšťan (1982)
určité části filmu..třeba scénka s propojením a srdíčkem..to by rozplakalo i Hitlera-)
Den nezávislosti (1996)
aha..tak ona to není parodie?:-)
Dívka s pistolí (1968)
Vincenzo Macaluso:-))
Informátoři (2008)
nejdu z davem..já osobně tenhle film mám rád..je to takový zvrhle vtipný a inspirované knihou Míň než nula od Breta Easton Ellis(pro neznalce,napsal Americké psycho)..