Recenze (18)
Jurské komando (2008)
tak tahle vypadá peklo a to doslova. Hodně jsem se pobavil....... a obal vypadá tak pěkně :-)
HDP: Hodně divné příběhy (2006) (seriál)
za odvahu
Rychlí a zběsilí (2009)
zbytečné pokračování
Batman a Robin (1997)
ze soucitu.
Vlkodlak (2007)
Já se nechal zlákat obalem. Největší blbost co jsem viděl. Tomuhle se nedá ani snát jen brečet...
Anakonda (2008)
Absolutně debilní film. Všechno je zde špatně.
Anakonda (1997)
béčko ale u některých scén jsem se docela lekl ale u spousty zasmál.. Celkově tak průměrný film
Vrána 3: Návrat (2000)
Třetí díl vrány vůbec nedosahuje kvalit jedničky, ale je to celkem dobrá podívaná a fanouškům vrány dopodučuju..
Vrána: Město andělů (1996)
Trochu jako jednička a v tom je ten problém. Ale pořád je to dobrý film.
Vrána (1994)
Výborná atmosféra a hodně depresivní a temný pohled na město a život v něm.