Recenze (11)
Pojedeme k moři (2014)
Film pro děti s celkem dobrým nápadem....
Hrůza v lese (2011)
.....tohle je odpad na druhou.....
Prostřeno! (2010) (pořad)
Zrcadlo nastavené české domácnosti, potažmo české povaze.Nejlepší jsou výroky typu " bylo to všechno moc dobré, ale pro mě to nebylo a proto dávám čtyři body".
Oprávněné vraždy (2008)
A´t si kdo chce, co chce, ale tihle staří matadoři nevstali z žádného popela, oni totiž popelem ještě nelehli. Jsou stále dobří.Mě se film líbil.
Smrt čeká všude (2008)
V prvních minutách filmu jsem měla pocit, že jde o dokument mise U.S. ARMY. Možná díky kameře, ale vůbec to nebylo na závadu, autentická ukázka války v její plné podobě. Sledujeme zneškodňování náloží, které mohou, co minutu explodovat. Nový pyrotechnik, odvážný a riskující chlap, který se vyrovnává s právě prožitými traumaty v ústraní a po svém. Člověk, pro kterého je válka drogou.Oskara si film zaslouží.
Letní déšť (2006)
Každý španělský film zaujme rozdílností naturelu a mírnou zvrhlostí. Tento není vyjímkou.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Drsný a velmi reálný příběh se na konci obratem změnil v těžko uvěřitelnou pohádku, ze které zůstal jenom kabát na zemi.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Z jednoho necelého dílu jsem si odnesla jeden jediný pocit.A to byl pocit lítosti nad tím,že herci jako Štepánek nebo Adamovská účinkují v takové srágoře po boku těch všech antiherců.
Malá Velká Británie (2003) (seriál)
Podle computeru pět *
Mravenci nesou smrt (1985)
Mě film celkem zaujal, ovšem jen do chvíle, kdy jsem si přestala být jistá, kam patří Kanyza. Zda mezi policajty nebo drogové padouchy. A ejhle on byl dva. Úplně stejnej Kanyza i s vousama. Byl tam i tam. Tak to mě dostalo.