Recenze (80)
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Náhodou vymakané. Čo sa bojíme dať viac hviezdičiek?
Nezapomeň na mě (2010)
Aspoň ten koniec to v celku zachránil.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Ďakujme Bohu, že tie časy sú už za nami.
Lady Chatterleyová (1993) (TV film)
Môžem si nato iba povzdychnúť. Skvelá oddychovka. Zhltla som to teda naraz. A chutilo.
Krásná pokojská (2002)
Také pekne nostalgicko sentimentálne. Pre mňa zatial naj mňam mňam filmík s Jennifer Lopez. A opäť šarmantný Ralphík.
Čechomor: Proměny Tour 2003 (2003) (koncert)
no coment
Holka na hlídání (2007)
Pekné. Niečo pre mňa.
Robin Hood (2010)
Som rada, že ma to i napriek nízkemu hodnoteniu nesklamalo. Konečne poriadny chlapisko ten Robin Hood.
Zakázané ovoce (2009)
Škandinávia produkuje zaujímavé snímky. Niečo pre tých, ktorým lezie Hollywood už niekedy krkom.
Vzpomínky na Afriku (1985)
Tento film milujem. Vždy ma rozplače.