Recenze (315)
Gagarin: První ve vesmíru (2013)
Víc než 3 hvězdu tomu nedám. Je to film o majoru Jiříkovi Gagarinovi hvězdě a příslušníkovi rudé soldatesky, která byla hrozbou pro svobodný svět. Takže to furt stará sovětská propaganda, trochu novém ruském kabátě. Ale film není uplně špatný.
Gauneři (1992)
Jó, ale pan Hnědý, to je jako pan Hovno... A tohle není vůbec film na hovno. To je Tarantino.
Godzilla II Král monster (2019)
Nejdřív jsem od toho čekal víc, pak co jsem na to koukal tak míň a míň. Pak nakonec jsem zjistil, že to není tak hrozný. Tak Godzilla II Král monster si vysloužila tři pěkné hvezdičky.
Godzilla vs. Kong (2021)
Je to takovej normamalní klasickej blockbusters. Popcornovej, na kterej se chodí do kina na velký plátno. I když zas tak nezaujme.
Graf Porno und die liebesdurstigen Töchter (1969)
Jana Švandová a porno? Je to možné. I když toto spadá do kategorie erotická komedie. Jinak filmeček je to takový slabší. Tady mi němčina nepřijde tolik sexy.
Grimm - Živí mrtví (2013) (epizoda)
Není The Waking Dead jako The Waking Dead. A tohle je Grimm.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Auto zabiják je asi Quentin Tarantino tak půl na půl. No každej režisér může mít slapší (píšu schvalně s p - vyznamově podobné s slabší) chvilku.
Hardcore Henry (2015)
si spíš jen pánská zaležitost a současně dost hustej akčí úlet. Člověk si chvilku připada jako v PC gamese a chvilku jako hlavní hrdina sám. Vyjmečně dobrej ruskej rejža.
Hazardní hráč (2000)
Pokud se chcete důsledně připravit na film Natalie Císařovské "Její tělo" tak tohle je vhodný film. Kromě Lea De Mae tam hraje i Silvia Saint. A to je přijemný bonus. Dvojka - druhý díl je fous lepší.
Hazardní hráč 2 (2000)
Pokud se chcete důsledně připravit na film Natalie Císařovské "Její tělo" tak tohle je vhodný film. Kromě Lea De Mae tam hraje i Silvia Saint. A to je přijemný bonus.