Oblíbené seriály (8)
Koruna (2016)
Bílý lotos (2021)
Pomalý rozjezd, řekla bych, že mě to hodně připomínalo skvělou jedničku. Podobné typy postav, trápení, nedorozumění, tajemno. Až na zápletku a bravurní finále. JCoo je dechberoucí!
Pomalý rozjezd, řekla bych, že mě to hodně připomínalo skvělou jedničku. Podobné typy postav, trápení, nedorozumění, tajemno. Až na zápletku a bravurní finále. JCoo je dechberoucí!