Recenze (778)
2012 (2009)
Málo muziky, za veľa penez. A aj to ešte k tomu len na "playback" :). Naštastie zhliadnutý len bluray rip, inak by som bol asi pekne nasraný, pri záverečných titles v PalaceCinemas. Nazdar
Ledová smrt II (2008)
Predvídátelné situácie jasnejšie ako vilove "modré z neba" z toho spraivli béčkovú sračku...ktorej koniec som si prial už v polke stopáže. Nazdar
Eurovision Song Contest 2010 (2010) (pořad)
pitchovske skupiny...sa pitchia za úspechom! nazdar
Seriózní muž (2009)
Dávnejšie u coenovcov nasadená vysoká latka...ktorá u mňa filmík čo filmík stráca na hodnote. Už "burn" ma chytil len poslabšie...a seriózny muž?! Neviem, comedy sračočky by mali podľa mňa hodiť medzi sračky, a mali by začať robiť končne poriadne movies, ako za starých čias... Nazdar
Zakletý v čase (2009)
Dlho nevidel tak slabucky filmik...s tak popicke slabuckou zapletkou...ach,nazdar
Černej Dynamit (2009)
Black Dynamite aka Chuck Norris aka Fajné Nedelné Retro Session rozptýleníčko:), nazdar
Zrození šampióna (2009)
3- ,....ale to bude zrejme tou madafaka Bullock, nazdar
Zevlovat a prudit (2009)
Strasne....ale strasne dlho uz nevidel presne taketo nieco, co prave v tejto minute dopozeral. Movie, v ktorom TOTALNE ale absolutne totalne nefungovalo NIC. Biela v nom bola cierna, suche bolo mokrym, kysle sladkym. Proste vsetko naopak....len nie spravne. Uz v zivote! A Seth Rogena som si zhnusil do konca zivota. Nazdar
Cesta (2009)
Temnota v temnote...odporucam pustit vo svetlejsom dni, nie ked sa vam to serie. Nazdar
Rybí dítě (2009)
Veľmi nezábavno-zvláštne pojaté....chvíľkami lost in space až napokon z toho slabučký averaged. Nazdar