Recenze (179)
Late Night with the Devil (2023)
Okamžitě to chci vidět znovu!
Godzilla Minus One (2023)
15 milionu dolaru a vypadá to líp než všechny hollywoodské filmy posledních 10 let. Navíc to má hloubku I humor, japonci měli vyhrat valku sakra.
Volný pád (1993)
Trochu kontext doby nutno reflektovat
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
Epic, výborný! Přiměřeně temný a jde z toho cítit star wars! Za mě jako fanouška Rogue one filmu absolutní spokojenost. Hudba, výprava, casting, Všechno funguje po 3 epizodách, těším se na další. Takle jsem se naposledy cítil u prvních dílů Mandoloriana. This is the way!!!
Šestý smysl (1999)
Po letech znovu, hodně nepříjemný! Ale strašně dobrý.
Zelená kniha (2018)
Trochu předvídatelný, ale super!
Mumie (1999)
Po Indiana Jones rozhodně nelepší dobrodružný film ever! 👌🐎 Editace: Takle po letech, 5* je málo!
Mandalorian (2019) (seriál)
Ani jsem to nevěděl, ale přesně jsem si vždycky přál aby vzniklo něco jako Mandalorian. Všechno dobře! A pokud se od tohoto roku začne SGI používat tímto způsobem, tak budu mit obrovskou radost. Fan service pro nerdské srdce.
Spawn (1997) (seriál)
Docela slušný temno.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Tak jako na tvář vody to samozřejmě nemá, ale i tak se mi to líbilo. V Zásadě jde o to, že konat dobro má vždycky větší smysl než zlo.