Poslední recenze (422)
Bod obnovy (2023)
Na české scifi dechberoucí. Světově průměrné. Koukat sena to dá. Viděl jsem verzi s českým zvukem a nejspíš část postav dabing. Každopádně zvuk je tragédie a kazí jinak jakž takž slušný film. Dialogy místy slaboduché a zejména v kombinaci s "dabingem" s naprosto nevěrohodnými pozicemi hlasu kazí dojem. Vizuál nadprůměrný. Zajímavá je kombinace českých a anglických textů ve filmu. Není to vůbec konzistentní, V audiu někteří herci mluví česky a někteří slovensky.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Za mě neskutečně rozvláčné. Nejdřív se dlouho nic neděje, pak se objeví hry. Ty jsou celkem OK, skvělá chemie postav a po nich film bohužel nekončí a jde to ukrutně skopce. Nejdřív Snow tu holku zachrání a pak na ni střílí a ta holka v lese zmizí. Za mě naprosto nevěrohodný přerod hlavní postavy a špatně natočený film.
Popelka (1969) (TV film)
Ve srovnání se Třemi oříšky pro Popelku dost pokulhává a mě nechytla. Zdála se mi dost stupidní co do děje a nevěrohodné co do hereckých výkonů.