Recenze (76)
Durrellovi (2016) (seriál)
Mám ráda britské seriály a miluju Řecko, při sledování tohoto seriálu se směju a dojímám zároveň. Za mě naprostá spokojenost.
Případy inspektora Lynleyho: Čínské zdi (2006) (TV film)
Jeden z nejzajímavějších dílů tohoto seriálu.
Krajinou domova (2014) (seriál)
Docela dobrý dokument, ale na zadek si z něj fakt nesednu. Dost mi vadí příšerně patetický komentář a nevkusně (a nevhodně) vybraná dramatická hudba, které pro mě dělají tento seriál dlouhodobě nekoukatelný. Hezky to vystihl ve svém komentáři KASUGI.
Děsivé dějiny (2009) (seriál)
Rowan Atkinson jako Jindřich VIII. - k nezaplacení!!! Jediný pořad na Déčku, který cíleně vyhledávám. Děsivé děěěěěěějiiiiinyyyyyyyyyyy
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Bear je neskutečný borec!
Na samotě u lesa (1976)
"Pane Lorenc, uvezu to?" "Ne." "A teď?" "Teď jo." Geniální dílo a můj nejoblíbenější český film.
Protiúder (2010) (seriál)
Hodnotím jen první řadu. Na Portera mi prosím nesahejte! Je totiž do-ko-na-lej.
Woodkid (2013) (koncert)
Run boy run!!!
Láska v bílém pekle (2004) (seriál)
Protože jsem předtím, než jsem si pustila tento miniseriál, četla komentáře a sehnala si nějaké informace, tak jsem tušila, že to bude kvalitní divácký zážitek. A musím uznat, že moje očekávání byla naplněna vrchovatě, nečekala jsem, že celou sérii sjedu v hluboké noci na jeden zátah. Ale je to víceméně jen a jen zásluhou Richarda Armitage, který svého hrdinu ztvárnil (jak jinak) opět naprosto neodolatelně. Samozřejmě na tom má výrazný podíl i kvalitní předloha a scénář. A hudba byla překrásná. Ale abych jen nepěla chválu... Český název je jak z laciné červené knihovny, ale za to BBC nemůže. Hlavní hrdinka měla být "nejkrásnější mladá dáma" v okolí - no nevím, ve Velké Británii nenašli hezčí herečku? Ale budiž. Moc jsem ovšem nechápala tu její nadřazenost vůči Thorntonovi a tak trochu jsem měla dojem, že se do ní zamiloval jen proto, že ona byla jediná žena v okolí, která o něj nejevila zájem. Ale i tak jsem si to moc užila. Pohledy Johna/Richarda - k nezaplacení!! ;-)
Melancholie (2011)
Tento film, resp. toto ztvárnění konce světa ve mně zanechalo skutečně hluboký dojem.