Recenze (440)
Himaláj - Karavana (1999)
Některé věci nemusí být nesmyslné jen proto že je nechápeme. Dokonalé.
Hlava rodiny (1991)
Pokud jste těhotní, nebo máte těsně po svatbě, přidejte hvězdičku :) Pokud máte před svatbou, hvězdičku uberte :)
Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček? (1995)
Levná a předvídatelná americká komedie. Ale platí to samé co o předchozím dílu. Přidejte si hvězdičku, pokud jste pod vlivem hormonů :) Uberte dvě, pokud nejste.
Hledání Země Nezemě (2004)
Jsi připravená Wendy?... Skvělý film o tom, že v každém z nás je stále kus Dítěte. Nádherný dar probudit to v lidech. Jinak asi nejnormálnější Johnyho role a velmi příjemně mě překvapilo, že umí i jiné věci jako se kupříkladu kymácet po palubě zlitý po dvoutýdenní nepřetržité pitce jamaiského rumu.
Hlídač č. 47 (2008)
Ačkoliv nejsem na domácí filmovou scénu nijak silně vytížen, musím se přiznat, že příchod Hlídače do kin jsem očekával s jistou nedočkavostí. Snad za to může drsná vizáž Rodena, shlížejícího na mě z plakátu každý den při cestě do práce. V tomto ohledu nejsem opravdu zklamán, protože výkon Rodena patří k tomu nejlepšímu, co vám může současná česká filmová scéna nabídnout. Dost ale bylo chvály. Celý film stojí i padá na Rodenovi a na povedené kameře. Výkony ostatních herců, snad s výjimkou Dlouhého, mi přišly neskonale ploché a výstup Aničky nad umírajícím Františkem v závěru filmu rozhodně ani zdaleka nepřipomínal opravdové city. Po hudební stránce, která je na české poměry povedená, jsem více spokojen, ale nemohu se ubránit pocitu, jisté nabubřelosti některých scén s ústřední melodií, která je sice hezká, ale vytváří dojem přehnané monumentálnosti, která je u komorního dramatu spíše na škodu. Mnohem hůře byl ale zvolený doprovod k bojovým scénám, který působil spíše nepatřičně a způsoboval že jsem co chvíle zalétl myšlenkami někam na matějskou, kde se u vytřískaného automatu snaží dvojice výrostků hrát nějakou arkádu. Rozumné scénaristické vysvětlení přitomnosti sněhu po celou dobu trvání filmu, když mezi tím pravděpodobně uplynulo několik let by mě taky zajímalo. Nicméně celkově to nebyl špatný film a ty dvě hodiny v kině uběhly jako voda. P.S: Když Douša na konci hrobníkovi stáhl kalhoty a rozepnul si pásek, obával jsem se nejhoršího, ale naštěstí mu jenom nařezal :-)
Hodiny (2002)
Spíš než film takový meditativní zážitek z různých časových rovin doprovázený čarokrásným soundtrackem, který je jedním z hlavních pilířů filmu. Bez té hudby by to nefungovalo ani náhodou. Příjemně mě překvapila hypnotická Nicole Kidman.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Pro mě osobně vítěz v duelu TnZ a HZaO. Film má všechno co Tenkrát na západě, ale mnohem víc jsem se pobavil.
Hooligans (2005)
Baníííík!!!!
Horská hlídka (2004)
Drsná, syrová záležitost. Pokud doufáte, že se budete kochat Tibetskými exteriéry, tak na to rovnou zapomeňte. Zbude jen lítost.
Hoši o ou kodomo (2011)
Přijde mi, že se z anime vytrácí ty poctivé lidské příběhy, které jsem tam dřív nacházel. Animace je perfektní, to bezesporu.