Poslední recenze (17)
Funny Games USA (2007)
Takmer identický film ako pôvodná rakúska verzia, ale napriek tomu mala tá na mňa omnoho silnejší efekt. Zrejme preto, že som ju videl prvú ale aj kvôli tomu, ze rakúske herecké obsadenie fungovalo vo svojich roliach omnoho lepšie a dôveryhodnejšie (hoci herecké výkony su výborné aj v americkej verzii).
Zločiny budoucnosti (2022)
Cronenbergov návrat ku koreňom. Veľmi znepokojujúce a provokatívne sci-fi, od ktorého som sa nevedel odtrhnúť. Film, ktorý mi pripomenul majstrove najlepšie kúsky (Crash, Dead Ringers, Videodrome) a podobne ako tie aj Crimes of the Future budú zrejme pre väčšinu divákov ťažko uchopiteľné a stráviteľné. Pre mňa však len ďalšie potvrdenie, prečo je Cronenberg jedným z mojich najobľúbenejších filmových režisérov. (9/10)
Občanská válka (2024)
Vizuálne skvelý a nápaditý film (obraz zničenej krajiny uprostred občianskej vojny na mňa fakt zapôsobil) s jednorozmernými postavami, rýchlo zabudnuteľným dejom a tak neuveriteľne hlúpou záverečnou scénou, že som sa po skončení musel ísť presvedčiť, že toto naozaj natočil tvorca výborného Annihilation. (6/10)