Recenze (300)
Ahí va el diablo (2012)
První minuty filmu byly skvostné. Celkem zajímavé zpracování, které mi kazilo Zoomování kamery. Škoda, že se celý film unyle táhl, jako týden před výplatou. Ale stejně, ten začátek... ten za to stál.
Alenka v říši divů (2010)
Jak já se na Alenku těšila!!! Time, tohle se ti nepovedlo a po zhlednutí „temných stínů“ mám pocit, že nějak nejsi ve své kůži
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
zatím nejlepší seriál. Druhá série je eňoňuňo
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
"každý by chtěl mít krásné kosti, a ty je krásné máš" WTF? proč?
Anastázie (1997)
když opomenu dabing a vyzdvihnu animaci, hudbu a nostalgii, jsou to jasné tři hvězdy. (rudé)
And Then Came Lola (2009)
kamera jak ze špatného porna, zvuk jakbysmet. plytký děj, nesympatické postavy, příšerná animace... ani ty erotické scény nepůsobily eroticky... vše špatně
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Krása!
Ať vejde ten pravý (2008)
hodně nevšední snímek, jsem ráda, že jsem ho nakonec shlédla celý
Avatar (2009)
asi jsem naprostý kinematografický barbar, ale po tom co jsem viděla Princeznu mononoke mě avatar hluboce zklamal. To že jsem u filmu několikrát usnula a neviděla ho ve 3D v kině na tom všem mělo svůj podíl, ale i tak... Snad příště
Až vyjde měsíc (2012)
já nevím, asi jsem v tom nenašla hlubší podtext, bylo tam na mě málo Tildy... ale mělo to šmrnc, kouzlo a něco co by se mělo dotáhnout...