Recenze (335)
Hudba pro svatby a pohřby (2002)
všechno ,co by se dalo vytknout (a asi bych toho našel dost - ale zase tak moc o tom přemýšlet nebudu), úplně převálcovala, smetla a zadupala do země bregovičova hudba.
Nude Caboose (2006)
jako esence vrcholné trapnosti? dokonalé!!
Pingpong (2006)
no mně přišla ta aférka s tetičkou docela rajcovní. celej film už takovej ale nebyl. měl svou úroveň, bavil mě docela, ale onen tisíckrát zmíněný "přesah" v něm chyběl. navíc konec mě trochu "obral" o hlavního hrdinu....
Muž, který věděl příliš mnoho (1956)
doris day opravdu dobře zpívá! ale vážně jo! ale to na superkladněpozitivní hodnocení prostě nestačí..... dobrá režie, pěkné barvy... to je taky málo. celé je to dost mdlé. ale občasný nevyřčený humor hlavních představitelů je osvěžující...
Střecha (1956)
bože můj!! anděl na horách po italsku.
Za Boha, za cara, za vlast (2007) (TV film)
zajímavé z toho hlediska, že zcela nepokrytě můžeme sledovat osnovu myšlení možná velké části rusů. pro pamětníky dob minulých je to utvrzující v......... (dosaď si sám). imperialismus v nejodpornější podobě.
San Babila: 20.00 hodin (1976)
nojo no: hodně politické, málo "s odstupem" - trochu (na můj vkus) málo propracované charaktery... já nevím no, když jsem to viděl v 15, byl jsem z tohohohoho vedle, dnes už ne. ale špatný film to není.... co?
Rachel se vdává (2008)
není to velký film. je to spíš pokus o "pitvu" jedné rodiny... a to velmi působivě a zdařile vy vedený. nuda? ani náhodou, všechny ty vztahy tam jsou obnažené až na kost! pomalé tempo? vůbec ne - v každé chvíli se děje něco důležitého. trapné výkony? ale ne, výkony byly civilní jak jen to bylo možné, dál o mnoho jít nejde. bylo to opravdu neholyvůdské, to je pravda - kamera jakoby od někoho z rodiny, hraní nehraní jakoby tam to opravdu všichni žili. civilní, působivý, upřímný film!! jen houštěji! často mi je hodnocení ostatních opravdu jedno, ale u tohoto filmu tomu vážně nerozumím:o(
Jezero smrti (2008)
no byla to docela brutalita! děti se umějí bavit evidentně i berz alkoholu nebo drog:o) ale vážně: film má poměrně slušně vystavěnou "zápletku", nejsou nijak hluchá místa. konec překvapivý. jinak film "na sobotní večer". druhý den: no nevím, zdá se mi, že podobný typ filmů je nějak tak trochu zbytečný. chybí tomu nějaká trochu neuchopitelná rovina....
Pojistka smrti (1944)
bez nejmenších pochyb výborně natočený film. zápletka se stupňuje krásně, žádná hluchá místa...