Recenze (335)
Máma XXXL (2008) (TV film)
chápu, že měla problém hlavně v hlavě. rozumím, proč se to všechno stalo..... ale úroveň dokumentu byla naprosto trapná. bypass není řešení, nebo je? a kdo jí to jídlo nosil?... prostě kravina. "jste tak krásná uvnitř":o)
Všude dobře, proč být doma (2009)
pořád všichni něco hledáme a přitom to máme u nosu, ne?
Smyčka (2009) (TV film)
v rámci tv produkce výborná věc....
Levý břeh (2008)
chápu, že se o nic superobjevného nejednalo, ale stejně to byl zajímavý protipól takové té holyvůdské produkce (nic ve zlém) a svoji atmosférou mě to dokázalo oslovit a ani ten mysteriózní (jak já to nemám jinak rád!) podtext nebyl nijak moc přespříliš křečovitý.... možná trošku přeháním... ve skutečnosti 70/100
Příští rok ve stejnou dobu (1978)
celé je to opravdu divadelní. původ je tedy znát. ale nevadí. naopak. jindy užvaněná a místy nahodinkysedívající konverzační skoronuda byla ve skutečnosti velmi zábavná. herecké výkony strhující. jo.
Venkovský učitel (2008)
sláma bohdan opět velkolepě potvrdil, že je největším talentem v mělkých českých filmových vodách..... ale přituhuje, to je teda pravda, není sám už.
Šílenci na prknech (2001)
ale jo, parkrát jsem se zasmál, to zase jo.:o)
Polární expres (2004)
3. chvíle kousání nudou se střídaly s chvílemi divoké jízdy. instantní film, který jsem dokoukal před deseti minutami a auž jsem na něj skoro zapomněl. ale koukat se na to dalo.
Včera, dnes a zítra (1963)
mám italské filmy rád. ale tohle bylo trochu mimo. snad jen první povídka mě zaujala, zbytek dosti proslabený (pěkně jsem to napsal). ale že byla lorenová ŽENSKÁ, co? no marcello taky nebyl k zahození!
Cesta do fantazie (2001)
bez diskuze!