Recenze (226)
Válka zítřka (2021)
Svěží vítr mezi aktuální scifi tvorbou. Na VOD sítích se momentálně objevují desítky novinek ročně, ale málo u kterých by se dalo mluvit o nějaké kvalitě. Naproti tomu Tomorrow War má super obsazení, rychlý děj a i přes delší stopáž jsem se u filmu nenudil. Kvalitní příběh rychle odsýpal a nikomu necpal různé politické moderní hovadiny. Prostě dostal jsem přesně to, co bych od áčkového scifi akčňáku čekal. Za mě rozhodně spokojenost.
Párty Hárd (2019)
Takové dílno vznikne jednou maximálně dvakrát za generaci! Film, kde si to svoje najde opravdu každý.Citlivý romantický příběh, kde ale nechybí akční a humorné prvky. Rozhodně bych tento snímek pouštěl povinně na středních školách. Každý pubertální výrostek určitě někdy přemýšlel na tím, že by doma uspořádal párty, ale bohužel nevěděl jak na to. A tady přichází velké poselství! Tímto filmem se vám všem dostává do ruk přesný návod, jak uspořádat nezapomenutelný večírek!
Dračí princ (2018) (seriál)
No mě to rozhodně bavilo. Řekl bych, že cílová skupina je spíše u dětských diváků, ale i tak je to zábavné fantasy i pro dospělé. Svižné, vtipné, nejsou tam zdlouhavé nudné pasáže, kde by se nic nedělo. Viděl jsem první dvě série a doufám v pokračování.
Final Space (2018) (seriál)
Parádní scifi animák. Tohle jsem našel čistou náhodou a rozhodně toho nelituji. Za začátku jsem si říkal, že hlavní hrdina je neskutečně otravný a myslel jsem, že to vypnu, ale dal jsem tomu šanci a nelituji. Z té otravnosti tvůrci dokázali udělat hlavní přednost seriálu a od začátku do konce každého dílu jsem se rozhodně nenudil. Vtipné, svižné a zábavné. Rozhodně se těším na další sérii.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Původní seriál jsem nikdy neviděl, jenom filmovou verzi z roku 1998 a ta se mi jako malému klukovi hodně líbila. A teď po těch letech můžu říct, že se mi hodně líbí i tato verze. Výborný seriál. Sice jsou v něm silné rodinné vazby a hodně se to řeší, což nemám rád, ale všechno ostatní je super. Efekty a kulisy jsou opravdu na skvělé, což je na scifi jedna z nejdůležitějších věcí.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
K mému hodnocení lze jen říct to, že kdybych nebyl obrovský fanda natural horrorů, tak snížím o jednu až dvě hvězdy. Ale já takový fanda jsem, takže se mi to prostě líbilo. Statham podává solidní výkon. Moc kvalitnějších žraločích filmů nenajdete. Určitě ne natočených v posledních letech.
Avengers: Infinity War (2018)
Klasický Marvel. K tomuto nemám skoro co říct. Velmi povedené, jako skoro všechny jejich filmy. Epické, vtipné, akční! Prostě pecka. Nemůžu se dočkat pokračování!
Creed (2015)
Skvělá pocta Rockymu! To se mi líbilo nejvíc. Ale řekl bych, že série by právě tady měla skončit. Nemyslím si, že v dnešní době by měl takový film potenciál, aby se o něm natočili další tři nebo čtyři díly. Už bych prostě Rockyho nechal být. Taky má něco za sebou....
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Na tohle jsem se do kina strašně těšil. Po deseti letech se nám zase naše oblíbené hvězdné války vrátily a nemůžu si ani trošku stěžovat. Měl jsem trochu strach, protože kdyby zničili takovou sérii jako je SW, tak pochybuji, že bych se na další díly vůbec chtěl podívat. Ale strach přešel, protože je to skutečná pocta minulým dílům a nese se v jejich duchu, takže se strašně těším na další pokračování.
Detektor lži (2011)
Krátká vtipná scénka z pracovního pohovoru, kde se někteří z nás určitě najdou :D Teda až na ten konec. Do toho bych ani já nešel :D