Recenze (864)
Spalující touha (1999)
Své kvality to rozhodně má,ale to ústřední téma šlo skutečně úplně mimo mě.
Ideální milenka (1993)
Takový normální,průměrný thriller o chlapíkovi co si vezme pěknou mrchu,která ho nakonec o všechno obere.Konec byl pomerně překvapivý a nečekaný.Pokud to neuvidíte,vězte,že o nic nepřijdete.
Život je krásný (1997)
Benigniho kinematografii vůbec neznám,ale tohle je skutečně nádhera.Herecké výkony,scénář,kamera,hudba prostě vše do sebe krásně zapadá a vytváří jeden z nejlepších evropských filmů 90.let.
Pravidla moštárny (1999)
Moc krásný film vyniká jak začínajícím Tobeym Maguirem,tak hlavně oskarovým Michaelem Cainem a NÁDHERNOU kamerou.
Poslední skaut (1991)
Kultovní záležitost.Willis tak,jak ho mám rád,tuny hlášek a skvělá akce.Beru všemi deseti.
Skála (1996)
Connery,Cage a Bay v životní formě.Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob.
Big Lebowski (1998)
Spolu s Fargem nejlepší film od Coenů.Drsný,černý a hodně specifický humor zde musí zaujmout snad každého."Nobody will fuck with Jesus !".
Kameňák (2003)
Ptákovina nad ptákoviny.Usmál jsem se jen jednou ("Miláčku,co myslíš,mám žízeň?"),zbytek jsem jen koukal doslova s otevřenou hubou a nevěřil vlastním očím,uším,žaludku,že v roce 2003,v době Pána prstenů,má někdo vůbec odvahu,či drzost něco takového vůbec natočit.Ale co to,ono to mělo dokonce úspěch,takže do roka a do dne pokračování ve vaších kinech-tohle už je prostě na mě moc,tohle už fakt nedávám.Pane Troško,vítejte v elitní skupině Soukup+Olmer+Troška=Opravdoví dementi (pardón,ale je to prostě tak).LIDI,PROBOHA JEN NA TO DVOJKU NECHOĎTE,PROTOŽE DO ROKA A DO DNE.....ÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!!!!!!! DE-ME-NTI,DE-ME-NTI,.......
Rosalinda (1999) (seriál)
Já bych klidně provedl se všemi tvůrci telenovel takovej menší holocaust,protože točit tohle je zločin proti inteligenci,lidskosti a zdravému rozumu.
Titáni (2000) (seriál)
Obrovský propadák,který radši neměl ani vzniknout,ale vidina úspěchu je holt vidina úspěchu,takže proč to nezkusit.Díkybohu,že to dopadlo tak,jak to dopadlo.