Recenze (73)
Prominenti (2010) (pořad)
Občas mě to baví, občas jsou to hrozné klepy...
Prostřeno! (2010) (pořad)
Tohle mě neuvěřitelně baví. I když pro tu rozmlsanost některých lidí bych vraždila. A docela se mi taky nelíbí to odsuzování mladých lidí za to, že se nevyznají v kuchyni a neumí vařit. Sama mám zkušenosti, že nový se mnohem líp učí novým a vymoženějším receptům než staří lidi, kteří už mají zažité staré a opotřebované recepty. Samozřejmě není nad klasiku, ale někdy je třeba vyzkoušet něco novýho a neodsuzovat to předem :-)
Robin Hood: Cesta ke slávě (2010) (pořad)
Tak trošku mi to připomíná Superstar, ale jo, proč ne... I takhle se dá sehnat hvězda muzikálu.
Vizita (2010) (pořad)
Velice zajímavé! O spoustě nemocí jsme se toho hodně dozvěděla a nejen to, ale myslím, že by si obyčejný člověk nikdy nespočítal, kolik veškeré procedury a vyšetření vlastně stojí. Čeští lékaři toho dnes dokážou opravdu hodně a myslím, že vůbec systém léčby a operací v českých nemocnicích můžeme zařadit mezi špičkový. Bohužel jsou tu stále nemoci, ze kterých není pomoci. Snad věda a hlavně lékaři samotní brzo dospějí i k tomuhle.
Anatomie lži (2009) (seriál)
Je zajímavý, kolik toho na sebe člověk prozradí pomocí mimiky. Můžete vykládat co chcete, ale tělu a reflexům neporučíte :-) Moc povedenej seriál.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Někdy spíš než pořad o vaření a hospodách, je to spíš pořad o nauce sprostých slov. Ale i tak mě to neuvěřitelně baví a mnohdy se i zasměju, např. v dílu, kde si přijde chlapec hrát s kamením :-D Tak to bylo prostě moc :-D
Fakta Barbory Tachecí (2009) (pořad)
Ta moderátorka je naprosto nesympatická ženská, kterou nevím proč, pustili do televize, aby moderovala pořad s blábolama o politice, kterých už v televizi existují stovky a nikdy nám stejně nic dobrýho nepřinesli, tak na co další?!
Hanebný pancharti (2009)
Od tohoto filmu jsem asi čekala trochu více. Filmy o 2. sv. válce mě zajímají, ale tady se mi nelíbil humor, který z těchto věcí podle mě moc dělat nejde. Navíc proti nacistům zasáhli američtí vojáci, viz. hanebný pancharti, kteří ve skutečnosti neměli s průběhem války nic moc společného a až do závěru se drželi stranou. Režii Quentina Tarantina mám jinak ráda a rozhodně nelituji toho, že jsem na tom byla v kině.
Krotitelé dluhů (2009) (pořad)
Moc zajímavý pořad. Až neuvěřitelný, do jakých velkých částek, jak rychle a jakým způsbem se může člověk zadlužit... Aspoň, že stále existují lidé, co se snaží dostat druhé z nepříznivé situace.
Lidská stonožka (2009)
Hodně nechutně zvrácený horor o úchylném německém chirurgovi, z jehož obličeje se mi dělalo zle již na začátku filmu. Nápad na lidskou stonožku byl excelentní, zvláště co se stravování a vylučování týče. Díky tomu se mi při pár scénách vážně zvedal kufr. A tu holčinu, která to jakoby "naštěstí" přežila, ovšem přišitá uprostřed lidské stonožky, nezbývá než litovat. Osobně horory, kde převládá nechutnost se stříkající krví moc nemusím, proto 3*.