Recenze (203)
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
Fasicuje mě, jaká výstavní jména českého filmu jsou uvedena u tohoto výstavního odpadu českí produkce...
Slunce, seno, erotika (1991)
Ta jedna hvězda je pro Helenku Růžičkovou..
Babí léto (2001)
Smekám klobouček! Mrzí mě, že se nezvládnu rozepsat, film by si to zasloužil..
Případ pro zvláštní skupinu (1989) (seriál)
dobytek tradičně skvěle popsal seriál a já opět nebudu smát, protože se směju jako po osmi pivech.. za sebe povídám, že toto je jedna z mála rolí, kde snesu Terezu Brodskou..
Ghost Rider (2007)
Komentář, který napsal dobytek, naprosto zastavil mou snahu cokoli k filmu psát.. Bohatě postačí, když se zasměju a podepíšu pod ten jeho..
Maléry pana účetního (1980)
Pravidelná jistota pro hodinu a půl smíchu.
Buly (1992) (pořad)
Asi ne úplně dobrý pořad na hodnocení, nicméně když už ta příležitost je.. Mám rád studio, rozbory, postřehy, rozhovory.. Atmosféra ve studiu mi přijde mnohem uvolněnější než u fotbalových kolegů, ale jak již jsem říkal, ne úplně dobrá věc na hodnocení..
The Ultimate Fighter (2005) (pořad)
Vynikající zábava pro fandy MMA a bojových sportů vůbec!
Top Gear (1978) (pořad)
Jak já vždycky skoro pláču smíchy, když Jeremy a spol. vymyslí nějakou hovadinu a co hůře - když ji uskuteční... :-)
První liga (1989)
Baseball rád nemám, ale tohle byla docela slušná zábava..