Recenze (388)
Rozpolcený (2016)
Rozpolcený není film, který by vás stál moc sil. Není to film, který by vás zaskočil, překvapil či šokoval. Rozpolcený je jednou velkou onemanshow... A James Mc Avoy si přechody mezi identitami tak užívá, že jednoduše nemůžu dát méně než pět... je to právě on, kdo celému filmu vdechl život a drží ho pohromadě. Je to ukázka prvotřtídního herectví! Komorní, úžasná, neopakovatelná!
La La Land (2016)
Výtvarně krásné - ano. Krásná hudba - ano! Ale jediná chvíle, kdy jsem chápala, že je to ono byl ten křehký okmažik, kdy měla Emma Stone vyprávět příběh a zpívala o své tetě. A v tu chvíli mě nejvíc mrzelo, jak velký potenciál byl promarněn... Protože jedině tehdy ten film nebyl studený a odtažitý... jen tehdy se mě skutečně dotkl.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Není třeba se rozepisovat, co všechno je tu špatně... Je potřeba říct, že jako odpočinková oddechovka funguje znamenitě... A mločí štěně je skvělé a zelená batolata jsou neuvěřitelně roztomilá...
Christine (2016)
Exkluzivní exkurze do rozkládající se mysli jedné jedinečné ženy v neodolatelném podání Rebeccy Hall.
Legenda o drakovi (2015)
Zcela jistě jsou zde partné jisté západní vlivy, ale ve výsledku to funguje, výtvarně je film na vysoké úrovni a dokonce je zde i smysl pro humor, což osvěží.
Zázračný nos (2016) (TV film)
Po Pravém rytíři a Slíbené princezně další propadák letošních Vánoc... ale čekala jsem to horší...
Sloní muž (1980)
Ten příběh bolí... hodně...
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Prapodivný hybrid křížící klasickou Zlatovlásku a rádoby Piráty z Karibiku s funerálním obrazem jako vystřiženým z Ptáků v trní... Těžko říct, co je nejhorší, řečeno s Cimrmanem: zda chatrný děj, mátožnost postav či veškeré prohřešky proti zákonům dramatu... Rovněž by mě zajímalo čím se sjela výprava... kostýmy, které z princezen udělají lehké děvy z nevěstince čtvrté cenové skupiny o které by si mnohý žebrák ani kolo neopřel... no nic, naštěstí jsme neviděli jejich manžely. Hlavní záporák deklamuje jako by stál před kamerou poprvé. Hrůza a děs. Po předešlé štědrovečerní pohádce jsem se domnívala, že hlouběji už ČT klesnout nemůže... nyní se děsím zítřka, čeká nás ještě Zázračný nos...
Pravý rytíř (2016) (TV film)
Tak nějak nevím, propagace gramotnosti a řešení mezigeneračních sporů, zahalená do převleku štědrovečerní pohádky... Chvilkami sice vtipné, ale celou pohádku to neutáhne...
Deadpool (2016)
V záplavě komixových slušňáků skutečně osvěžující jedinec...