Recenze (67)
Zmizení (2013)
Skvelá atmosféra, zápletka, a herecké výkony... vo svojom žánri tomu nechýba ozaj nič, odporúčam!
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
... we are infinite ! ...
Truman Show (1998)
Za skvelý námet a scénar = "Unus pro omnibus, omnes pro uno" !
Noc na Zemi (1991)
Velkohubá italská fraška vítězí ... Pazzo Benigni ! :-)
Hrob světlušek (1988)
Malá Setsuko, jej detská hravosť a nevinnosť spolu s "tou" melódiou vo mne spustila nekontrolovateľný prúd sĺz a hlboký zármutok ako ešte nikdy a nikto predtým... Niet čo dodať, skutočne najpôsobivejší protivojnový snímok.
Lví král (1994)
,, Hakuna matata! " :-)
Musíme si pomáhat (2000)
Nezapomenuteľný záver!
Donnie Darko (2001)
Aké jednoduché a zároveň zložité je vnímanie udalostí odohrávajúcich sa okolo nás... CELLAR DOOR ...
Candy (2006)
Menej naturalistický, ale o to viac precítenejší. Abbie a Heath odvážne konkurujú Jaredovi a Jennifer. Avšak Armfield < Aronofsky.
Pravidla moštárny (1999)
Päť hviezdičiek už len za herecký koncert mj. Michaela Cainea, nehovoriac o nevinnom Maguireovi, skvelom scenári a uchulahodiacej hudbe.