Recenze (482)
Nevinné lži - Chromozom (2013) (epizoda)
Za mne skvělé... skvělé. Terezka Brodská, Hynek Čermák, Bára Kodetová i Lucka Žáčková.... to byl pro mne herecký koncert. I téma. Nad něčím člověk opravdu nepřemýšlí a tady se toho nastínilo k tomuto tématu dost. A dobře. Za mne fakt dobré :-)
Poldové a nemluvně (2020) (seriál)
A mě se to líbilo :-) Vtipné a opravdu jsem se bavila. A bonus navíc!!!!!! Skopal, Holub, Medvecká, Němec a Adamczyk :-) to byla jízda s touhle pěticí :-)
Jménem krále (2009)
hezky udělaný film se zápletkou. Moc se mi to líbilo. Naši herci umí. Scénář dobrý, kamera skvělá, kostýmy taktéž. Děkuji :-)
3Bobule (2020)
Chcete si odpočinout? Zklidnit? Dýchá z toho sklizeň, laskavost, chuť vinných hroznů a mateřství. Za nás všechny co jsme na to byly moc hezké. Na konci filmu jsme zatlačovali slzy a člověk ani neví proč. Ta atmosféra....herci, kterým jsme fandili, vztahy, které dopadly dobře......my s chutí zkouknem znovu :-)
Kluci z hor (2018)
Tak páááni..... to je prostě nádhera. Lábus, Dejdar,Krbová, Huba, Němec,Korn... to prostě nečekáte, to koukáte .... Je to moc hezký příběh. Tomáš Magnusek umí :-)
Ženská na vrcholu (2019)
pro vánoční náladu stačí zapnout film a všechny starosti nechat za dveřmi. A co musím uznat... ten pohled Martina Dejdara úplně na závěr filmu, když je v kostelíku... no páááni. Tak ten teda je tak plný něhy.... nádhera. :-)
Babovřesky (2013)
najust .... a proč? Protože je to komedie. Letní, bláznivá, ujetá, odlehčená....:-) Proto. Možná to tady někdo nepochopil :-)
Babovřesky 2 (2014)
natruc suchopánům a suchopaním .... zapomněli na bláznivé komedie, které mají za úkol jen a jen pobavit :-)
„Pane, vy jste vdova!“ (1970)
Tak nádherný humor a repliky.... to zamotání, zauzlení a rozuzlení.... to je jako kouzelnické vystoupení. A Iva Janžurová a její herectví a komediální parketa nemá chybu. Tenhle film nemá chybu !!!!! Díky hercům, scénáři, režii a kameře. Jedna s TOPEK v komediích :-)
Black and Blue (2019)
ač 104 minut... přišlo mi díky zápletce, že ten film má snad 3 hodiny. Ale bylo to napínavé, dalo se na to koukat :-)