Recenze (54)
Až na krev (2007)
Hezke bowlingove zakonceni :)
Rollin' with the Nines (2006)
50%
Pokání (2007)
Nelepsi hodnoceni ma Brygmi. Romanticky natoceny pribeh jak zbabela mrcha zkazi zivot dvema lidem a jeste o tom napise knizku - to mi k sobe proste nejde dohromady. Jinak se taky vracim k hodnoceni a porad ho predelavam.
Tahle země není pro starý (2007)
Filmy od bratří Coenů mě zrovna moc neberou. Přemýšlel jsem čím to a došel jsem k tomu, že ve mě nevyvolávají skoro žádné emoce. Tento film není výjimkou. Přišlo mi zvláštní, že jsem u některých scén 'věděl' co bude následovat (schody, jízda v autě).
Než si pro nás přijde (2007)
Film neprinasi nic noveho. Dalo by se rict, ze je docela zbytecny.
Dexter (2006) (seriál)
Skvely serial, ktery svym zpracovanim priomina spise film rozdeleny na casti. Je to prijemna zmena po vsech tech serialech, ktere jsou jen k pobaveni a hlavni hrdinove se mnohdy chovaji hodne stupidne. Dalsi vec co se mi libi, je pristup k lidske nahote. Je zobrazovana naprosto prirozene. Ne ze by ji tam bylo nejak moc, ale nesnasim takove zabery ve filmech, kde jsou herci pri postelovych scenach vsemozne maskovani nebo dokonce obleceni, aby nahodou nebylo neco videt:)
Baron Prášil (1961)
Toto dilo asi je unikatnim kouskem, ale s casem ztraci svoje kouzlo. Opet nechapu zdejsi hodnoceni. Proti Gilliamovu narezu to bylo uspavajici.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Film těží z dobrého seriálu a tato celovečerní verze ho úplně zabíjí.
Love Island (1952)
Po cca 15 minutach jsem to musel vypnout. Stupidni scenar a amaterske herecke vykony..
Dobrodružství Barona Prášila (1988)
Skvělá pohádka u které se pobaví spíše dospělí. Robin Williams v roli krále Měsíce je super :)