Recenze (54)
Ajťáci (2006) (seriál)
Edit: serial ke kteremu se vracim stejne rad, jako k Cervenemu trpaslikovi :)
Interview (2007)
Tento film se hodnoti dost tezko. Nektere sceny jsou skvele, ale nektere casti mi pripadaji hodne umele u kterych jsem mel pocit jako kdyz se divam jen na herce co hraji sve role a ne na postavy ktere hrali. A konec byl taky trochu zklamanim..
Marie Antoinetta (2006)
Obrazova stranka filmu je na 5 * dej tak na *. Celkove mi moderni pojeti historickeho filmu moc nesedlo. Napr. sceny s hranim kostek jsou jako vystrizene z Dannyho partaku nebo neceho podobneho.
30 Days (2005) (seriál)
- Hodnotim zatim jen jeden dil teto serie '30 days as a muslim'. Jinak na film se lze podivat zdarma online na: http://www.freedocumentaries.org/film.php?113 || - 'Straight Man in a Gay World' je dalsi skvely dil ktery vyvraci stereotypni mysleni a ukazuje, ze vyklad bible neni jen jeden spravny a i vysokoskolsky vzdelany clovek ma problem se od tohoto oprostit.
Vrtěti psem (1997)
Na snimku mi vadilo predevsim stupnovani tech silenosti co vymysleli. Cely film pusobi neverohodne a hodne jednoduse.
Podoby lásky (1998)
Nevim jak tento film ohodnotit. Zacatek je tak na 4* a ke konci uz sotva na 2* takze davam nakonec za 3. Nevim jestli je to tim, ze jsem uz par filmu videl ,ale nektere sceny mi pripadaji hodne ohrane. Jak uz tady nekdo psal je to klišé jak hajzl. A ten konec..
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Proč se nedívám na parodie? Asi proto že jsou všechny hodně trapné. Tato je sice jedna z těch lepších, ale na dlouhou dobu zase stačilo. První polovina vypadá vcelku nadějně, ale ten zbytek mi k tomu nějak nesedí. Za to že jsem se sem tam zasmál dávám **.
Top Gun (1986)
Na film jsem se podival podruhe asi po 10 letech po shlednuti dokumentu o (namornich) letcich ve Vietnamu a prijemne me prekvapil. Skvele souboje ve vzduchu a sem tam nake pravdive fakta. Akorat o tom Vietnamu tam nebyla snad ani zminka. Chvili jsem premyslel ze dam i 5* ;)
Zmizení (2005)
Po pulhodine nudy jsem to vypnul.
Match Point - Hra osudu (2005)
Za Dostojevskeho na konci davam jednu * navic..