Recenze (59)
Avengers (2012)
Radove stejna kravina jako Transformers 3, ale radove mene zabavna.
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Az prilis pomale. Ale rada scen je naprosta esence divokeho zapadu.
Maturiťák (2011)
Naprosty destilat sterilnich high school romcomu poslednich nekolika desetileti.
Do morku kosti (2010)
Na podobne tema me vic zaujalo True Grit. Nicmene herecky a atmosfericky jde o totalni narez. Do techhle koncin bych nevjel ani s obrnenym medvedem kodiakem.
Iron Sky (2012)
Na parodii malo vtipne, na satiru malo kousave, na dobry film spatne napsane. I pres vsechny tyhle vytky jde o naprosto skvelou zalezitost, ktera by nemela utect zadnemu cloveku, ktereho bavi zesmesnovani nacistu. Skoda, ze se reziser snazil sdelit mnohem vic a nezustal u delani srandy, dopadlo by to asi lepe.
Fanoušci (2009)
Je to horsi nez takovy Paul, ale par fajn scen se najde. Jenom je jich dost malo.
Bastardi 2 (2011)
WTF?
Alcatraz (2012) (seriál)
Podobna liga jako FlashForward, ale diky mensimu hype videno strizlivejsim okem. A bavilo me to vic, protoze jsem daval mensi pozor. Navic Bullitt ve finale... To potesi. Na druhou sezonu bych se docela rad podival, otazka je, jestli se ji dockame.
Gymkata (1985)
Az necekane malo debilni...
Smrtelná kořist (1987)
Taky mate v garazi macetu, bazuku a svazek dynamitu? Neskutecna zalezitost s neskutecnymi dialogy a slusnym WTF faktorem.