Recenze (169)
Death Zone (2011)
Děj: Jde chlap s pistolí, najde otvírák, občerství se vodou a paštikou, zastřelí jednoho chrčícího chlapa, toť vše.
Donnie Darko (2001)
Nechápu tenhle film. Nerozumím tomu, jak to skončilo, jen že to má něco společného s cestováním v čase. Dávám 5*. Je to pro dobré herecké výkony, skvělou hudbu i ten nápad. Každopádně jsem rád, že jsem si tento film našel a zhlédnul, nevím, co na to říct. 90%.
Kašpárkovy rolničky (1999) (TV film)
Já nevím jak vy, ale já jsem se upřímně bavil. Kulisy mi vůbec nevadili, bylo to všechno takový milý a kamna na kolečkách, to jsem ještě neviděl. 70%,
Na fonus (2011) (amatérský film)
Moc dobrej kraťas. Nejlepší, co jsem zatím od téhle režisérky viděl. Hudba mi tam nechybí, to ticho je taky fajn.
Medailon (2003)
Nevím, jak ostatní, ale pro mě fajn oddechová komedie. Pár dobrých vtipů, pár akčních scének, mě to na 3 hvězdy stačí. 50%.
Spalovač mrtvol (1968)
Mrazivej horor, četl jsem předlohu a můžu říct, že je to moc pěkné filmové zpracování. Hrušínský se mění s milého podivína na děsivou zrůdu, opravdu skvělý film. 90%.
Garfieldova show (2008) (seriál)
Po dvou dílech měním na 3 hvězdy, mohlo by být i víc... Garfield do 2D!
Řidičák (1988)
Moc dobrá komedie, zezačátku nic moc, pak se to ale rozjelo, není to přímo humor, u kterého byste se potrhali smíchy, ale vtipný je to dost. Rozmýšlel jsem se mezi třemi a čtyřmi hvězdami, nakonec čtyři, za Heather Graham. 70%.
O královské stolici (2010) (amatérský film)
Docela originální pohádka...
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Vím, že to není kdovíjaký zázrak, co se týče nápadu a děje, ale mě to nevadí. Mám Carreyho rád, je to sranda, docela realističtí počítačový tučňáci jsou roztomilý a já si prostě nemůžu pomoct, ale mě se to velice líbilo, nesouhlasím s tím, že by byl Carrey už starý na své grimasy, je to zkrátka Carrey! Čtyři hvězdy, 70%, ať si říká kdo chce, co chce!