Recenze (279)
Hlavně nezávazně (2011)
Lehce vtipná komedie o tom, jak si to dva rozdávají a rozdávají, až se nakonec do sebe zabouchnou. Pár vtipných scén tam bylo, ale Ivane pro příště rozhodně přidat. Co se týče herců, tak u N. Portman nemám žádnou námitku, spíše jen napsat, že to zase zahrála jako vždy pro mě skvěle a že jí to moc slušelo. Ashton Kutcher si našel svůj žánr, který mu jde. Tak ať se nevrhá do ničeho jiného než komedie. Dávám 3+ (65%)
Husk (2011)
Velmi dobrý horor, velmi dobře propracované a námět, který podle mě nejde ohrát. Kukuřice, kukuřice všude jen kukuřice a někde tam zlý duch co používá strašáky jako vraždící nástroje. Silně nadprůměrný horor. Ještě teď se koukám za sebe jestli tam není zlý Lusk :-D
James Bond Supports International Women's Day (2011)
Neskutečná kokotina. Jak se mohl Daniel Craig tomuhle propůjčit? Ok, ještě to u něj beru, ale jak mohl James Bond !!
Jsem číslo čtyři (2011)
Tak trošku přihlouplé. Děj je jakoby vysvětlený po první kapitole a pak divák už jen a jen čeká co se bude odehrávat. Bohužel je z toho nakonec prd. Za celou dobu filmu se tam nic vážného nestane. Ze začátku rychlostí blesku příjde na své schopnosti, pak je párkrát využije na místní obyvatele a blížíme se k finálnímu souboji, kde mu pomáhá jeho nová slečna a číslo 6. Vše samozřejmě dopadne dobře a my se můžeme těšít na další díl, který příjde do Našich kin v roce 2013 - I Am Number Four : Legacy (Zase taková Twilight sága) ... Škoda, čekal jsem od toho více :-(
Kazatel (2011)
Obrovské zklamání, čekal jsem hodně, ale tohle bylo strašné. Skvělý námět, herecké obsazení ještě lepší a efekty bez chyb. Mělo to nakročeno na výborný film, ale S.Ch.Stewart to doslova zasral pod práh. Vytvořil shluk něčeho nepopsatelného. Myslel jsem si, že po Legii trochu umoudří a v Priestu to napraví. Bohužel je to úplně naopak. Co se týče 3D, tak to je úplně zbytečné (možná tak reklamy a trailery na začátku) akorát si připlatíte dražší lístek. Čekal jsem na tento snímek něco málo přes rok a akorát z toho budu další rok zklamaný. P. Bettany a K. Urban se opravdu moc snažili, ale prd platné. Slabé dvě hvězdy (25%)
Kazatel Kalašnikov (2011)
Kazatel Kalašnikov je naprostej frajer a v podání G. Butlera je ještě lepší. Naprosto mě tento životopisný biják úplně odroval a přes veškeré mocensko až božské kecy jsem odcházel z kina velmi překvapen. Kazatel po celou dobu drží slušné tempo , která je provázaná výbornou hudbou. Vřele Všem doporučuji
Lidská stonožka 2 (2011)
Tak dokoukáno a musím říct, že jsem odvařený. Napadlo mě několik variant jak to vlastně bude pokračovat a Tom Six mi ukázal, že ví jak natočit kultovní pokračování. Nečekejte, že se to nějak podobá předchozímu klidnějšímu dílu. Tady se všechno točí kolem malého tlustého zvrhlíka, který si našel oblíbený film a to Lidská stonožka. Očekávejte pořádné nechuťárny , kde i otrlý diváci mohou mít problém. Všechno tohle násobí černobílé provedení. A krom lidského svázání, nám tu ke konci čeká jedno milé překvapení pro maminky ... Nemohu jinak 80%
Mechanik zabiják (2011)
Kdyby tam nebyl ten jeho ocásek, co stejně akorát škodí a buzeruje, tak by tento film měl z mého hlediska lepší hodnocení. Akčních scén tam bylo nějak málo, jsem přece zvyklý na J. Stathama a na jeho neokoukatelný výraz. Našel jsem místa, kde bych se nejraději otočil na bok a šel spát, naštěstí to má jen 90 min a tak se to dá přežít. Slabší průměr
Mortal Kombat: Legacy (2011) (seriál)
Rebirth to všechno příjemně začal a Mortal Kombat to zakončil, Naprosto spokojený. Pokud nechcete zbytečně dlouho hledat (ok, stačí si to napsat jen do googlu :-D), tak odkaz na české titulky zde: http://www.videacesky.cz/tag/mortal-kombat-legacy
Moto cestou necestou (2011) (seriál)
Výborné stroje, ale jezdci už tolik ne...