Poslední recenze (16)
Iron Man 3 (2013)
Jak sem se na tenhle film těšila, o to větší bylo zklamání. Málo kdy se mi stane, že bych se v kině nudila, že mi ani ten popcorn nechutná a bohužel u Iron Mana 3 se tak stalo. Děj je předvídatelný a vtipy stály za to asi tak první půl hodinku. Na konci filmu krátká "scénka", u které jsem čekala, že to zachrání, ale bohužel. Překvapuje mě vysoké hodnocení, protože na 87% to má DOST daleko.
Mládeži nepřístupno (2013)
Absolutně nudný a trapný humor. Účast herců jako je Uma Thurman nebo Hugh Jackman nechápu, byť jsou tam jen pár minut a kdo si myslí, že tím je zaručen úspěch filmu je bohužel na omylu. Film, který je mládeži opravdu nepřístupný (až od 15 let) by byl vhodný jedině pro tuhle kategorii, protože nevím jaký jiný člověk se nad tím může zasmát. Dávám jednu hvězdičku za finální příběh s animovanou kočkou, nad kterým jsem se i já párkrát zasmála.
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Největší lidský odpad, který chce poukázat na svou demenci, která nezná mezí. Nemyslela jsem, že je něco horšího než farmář v Čechách. Bohužel je.