Oblíbené filmy (9)
Na hraně zítřka (2014)
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Naprosto perfektní, bylo tam úplně vše! Dal bych i 7*, kdyby to šlo...
Interstellar (2014)
Marťan (2015)
Po interstellaru jsem měl vysoká očekávání, ale tento film mi je naplnil. Napínávé od začátku až do konce. Na člověka to působí tak reálně, že má pocit, že se doopravdy jedná o skutečnou misi a my diváci jsme součástí něčeho vyjímečného až to bere dech. Tento film současně s Interstellarem považuji za to nejlepší za poslední dobu.