Recenze (36)
Do You Believe? (2015)
Nemusíte být křesťanem či věřit v něco jiného, aby vás tenhle film alespoň trochu nezasáhl a nedonutil vás se zamyslet nad smyslem svého života.
La La Land (2016)
Moc jsem tomu šanci nedával, slaďáky a milostné romance nejsou mým šálkem kávy, ale jsou asi jen 2 možnosti: buď se budete nudit a po chvilce ten děj přestanete vnímat nebo vás celý příběh naprosto pohltí a vy si budete přát, aby to jen tak neskončilo. Skvělá hudba, skvělí herci a skvělé písně ("city of stars" jen tak z hlavy nevymažu).
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Gibson se dokázal opět překonat! Po Statečném srdci či Umučení Krista přichází film, který mě některými svými až realistickými vyobrazeními naprosto uchvátil. Vyobrazení válečného pole za 2. sv války v Pacifiku jasně ukázalo podmínky vojáků, kterým museli čelit, a z kterých mi v kině až lezl mráz po zádech. Přiznám se, že jsem do té doby neznal A. Garfielda, ale po tomhle filmu jeho jméno tak snadno nezapomenu. Role mu vyloženě sedla a nevím, zda by film dosáhl takové kvality být na jeho místě někdo jiný (pro mě kandidát na Oscara za hl. mužskou roli).
Stranger Things (2016) (seriál)
Skvěle zpracovaná série.
Rudá mašina (2014)
Skvěle natočený dokument, u kterého jsem během sledování nezůstal ani minutku nepozorný a znuděný. Jako člověk, který tuto éru hokeje nikdy nezažil, jsem byl uchvácen, jak vše probíhalo a jaké měli hokejisté v Sovětském svazu nelidské podmínky pro život. Opravdu emotivní dokument, který musel kdekoho uchvátit.
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Hrozně super. miluju motorky a tenhle pořad je pro mě úplně dělaný :D
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Čepičku nechci !!!! Ale musíme dát čepičku !!!!! No Irenko toto Nemožete !!! :D:D:D klasika
Partička (2009) (pořad)
Konečně něco pořádnýho, Slováci pořád neuměli dělat humor až teď ........... Moc se mi to líbí :D:D:D
Mr. Bean (1990) (seriál)
Typická britský humor............je vtipný :D
Přátelé (1994) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálu Historie ...... je aspoň vtipný, zábavný, ale i smutný a napínavý :D